ترندهای روز

آزار شیطانی پسران نوجوان و قتل در پرونده خفاش روستا

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رسیدگی به این پرونده از اواسط اردیبهشت امسال با شکایت خانواده ای مبنی بر ناپدید شدن پسر ۱۵ ساله شان آغاز شد. اردیبهشت وی به بهانه دیدن دوستانش از خانه خارج شد و پس از تماس های مکرر پدرش پاسخ معقولی برای بازگشت به خانه نداد و پس از آخرین مکالمه تلفنش ساعت ۱۴ همان روز برای همیشه قطع شد.

با این شکایت پلیس وارد عمل شد تا اینکه چند روز بعد پسر جوانی که از دوستان نوجوانش مفقود شده بود راز قتلش توسط مردی ۶۰ ساله را فاش کرد.

در ادامه پلیس مردی میانسال را در محله پیدا کرد که نام و اخلاق خوبی ندارد و بیشتر اهالی منطقه از او شکایت دارند. از این رو وی دستگیر شد اما متهم در بازجویی ها مدعی شد که با کمک پسر جوانی که او را افشا کرده، قتل را انجام داده اند.

در ادامه مشخص شد این مرد شرور با به دام انداختن پسران نوجوان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و در حالی که قصد آزار مقتول را داشت با مقاومت وی ​​مواجه شد و با کمک همدست جوان کشته و جسدش به خاک سپرده شد. در منطقه میانکالا به این ترتیب وی با دستگیری همدست مرد شرور مدعی شد که در قتل نقشی نداشته اما هر دو متهم روانه زندان شدند. ماموران با حضور در محل جنایت جسد پسر نوجوان را که دست و پایش بسته بود بیرون آوردند.

بررسی های پلیسی نشان می دهد این مرد که به خفاش روستا معروف شده بود با فحاشی به پسران جوان می پرداخت و حتی از آنها عکس و فیلم می گرفت و تهدید به انتشار این تصاویر سیاه از رابطه خود با آنها می کرد. ادامه دارد با درخواست چند خانواده دیگر و شکایت از این مرد شیطان صفت، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا