ورزشی

آزمون؛ امروز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی

سردار آزمون پس از حضور ناامید کننده در بایرلورکوزن، اکنون تنها یک قدم تا پیوستن به شباب الاهلی امارات فاصله دارد. فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرد; مدارک سردار آزمون برای پیوستن به شباب الاهلی امارات تایید شده و در شرف امضا است.

طبق ادعای رومانو؛ این بازیکن ۲۹ ساله امروز (شنبه) قسمت اول تست های پزشکی باشگاه شباب الاهلی را پشت سر می گذارد و در روزهای آینده قراردادش امضا می شود. دوین اوزک، مدیر فنی بایرلورکوزن در سفر آزمایشی خود به دبی برای تکمیل این انتقال او را همراهی کرد. این باشگاه بوندسلیگا از این انتقال بین ۵ تا ۶ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

سردار آزمون که به دلیل اختلاف نظر با ژابی آلونسو در برنامه های تاکتیکی بایرلورکوزن جایی نداشت. به همین دلیل با وجود داشتن پیشنهاد جدی از سویا، ترجیح داد به جای ادامه حضور در فوتبال اروپا به الاهلی شباب امارات بپیوندد و فوتبالش را در قاره آسیا ادامه دهد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان فصل گذشته به صورت قرضی برای رم بازی می کرد و در نهایت پس از فعال نشدن بند خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی اش توسط این باشگاه ایتالیایی، به بایرلورکوزن بازگشت. او در فصل گذشته در ۲۹ بازی از رقابت های مختلف برای جالوروسی به میدان رفت و ۳ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا