ورزشی

آزمون بزرگ اسماعیلی فر مقابل هم‌تیمی سابق؛ آیا دانیال می‌تواند اورونوف را مهار کند؟

در صورت حضور فیکس اوستون اورونوف در زمین، دوئل او با دانیال اسماعیلی فر می تواند نبردی دیدنی و سرنوشت ساز در دیدار حساس تراکتورسازی و پرسپولیس باشد.

تراکتورسازی و پرسپولیس حساس ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار خواهند کرد. شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از شکست مس رفسنجان برای اولین بار باید در خانه به میدان بروند و حریف آنها مدافع عنوان قهرمانی تیم تهرانی سرخپوشان است. تیم تحت هدایت خوان کارلوس گاریدو پس از توقف مقابل ذوب آهن باید با کسب سه امتیاز از تبریز به جدول بازگردد.

در این دیدار دیدنی شاهد دوئل های فوق العاده در نقاط مختلف زمین خواهیم بود. یکی از تعیین کننده ترین دیدارها احتمالا بین دانیال اسماعیلی فر و اوستون اورونوف خواهد بود. اگر گاریدو تصمیم بگیرد در این دیدار از وینگر ازبکستانی خود به عنوان بازیکن ثابت استفاده کند، شاهد برخورد جالبی در ورزشگاه یادگار خواهیم بود.

آیا نفوذهای دنیل اورونوف را خوشحال می کند؟

دانیال که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد خیلی زود با جو این تیم آشنا شد و در اولین بازی یک پاس گل ارسال کرد. او علاقه زیادی به نفوذ دارد و بارها نشان داده که در زمین حریف بیشتر از زمین خود بازیکن کارآمدی است و باید در فاز دفاعی کیفیت خود را بیش از پیش ارتقا دهد. در سمت مقابل اوستون اورونوف مهارت بالایی در فرار از پشت مدافعان و پاس دادن بازیکن مقابل خود دارد و این می تواند فرصت بسیار خوبی برای پایتخت نشینان باشد تا از نفوذهای دانیال استفاده کرده و با تکنیک بازیکن ازبکستانی گلزنی کنند.

شکی نیست که اسکوچیچ و حتی خود دانیال نیز از این موضوع مطلع هستند و در مقایسه با سایر مسابقات شاید کمتر شاهد نفوذ اسماعیلی فر باشیم. مدافع کناری فصل گذشته پرسپولیس انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابقش دارد و نمی خواهد عملکرد ضعیفی از خود به جای بگذارد. جدال با اوستون شاید سخت ترین چالش دنیل در این فصل باشد و او بهتر از هرکسی می داند که یک لحظه غفلت از این بازیکن می تواند به قیمت شکست تیمش تمام شود.
اورونوف باید در کارهای دفاعی شرکت کند

شاید خود استون باید مراقب دنیل باشد. اسماعیلی فر می تواند با بازیکنان هجومی تیمش در کناره ها جفت شود و وحید امیری سالخورده را در موقعیت سختی قرار دهد. به همین دلیل لازم است وینگر چپ قرمزپوش در هنگام دفاع مشارکت بیشتری از خود نشان دهد و مدافع را پشت سر خود تنها نگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا