فناوری

آغاز به کار لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا در همراه‌من

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا با شعار “توپ در زمین شماست” با شروع جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ و با جوایز نفیس آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به عنوان اولین حامی ورزش ایران، با آغاز هجدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی قطر، “لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا” خود را همراهی می کند. تیم ملی فوتبال کشورمان و هواداران ایرانی شروع کردند.

لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا با همراهی اول جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ همزمان با اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان که یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی محسوب می شود و سه بار افتخار کسب عنوان “قهرمان” جام ملت های آسیا را داشته است، با شعار ” توپ در زمین شماست» و تا ۲۷ ادامه داشت بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد.

شرکت در این کمپین با جوایز نفیس بر اساس پیش بینی و امتیازدهی برای تمامی ایرانیان در «اپلیکیشن موبایل من» امکان پذیر است.

*جزئیات حضور در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا “با من”

روش های کسب امتیاز نیز به سه صورت «پیش بینی نتیجه مسابقه»، «پیش بینی قهرمان مسابقه»، «آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول» و «استفاده از خدمات اپراتور» می باشد. البته در قسمت پیش بینی مسابقات، امتیازات متنوع به چندین بخش برای پیش بینی هر مسابقه بدون توجه به نتیجه، پیش بینی صحیح برد، تساوی یا باخت و پیش بینی نتیجه دقیق مسابقات تقسیم می شود.

تمامی بینندگان پیش بینی جام ملت های آسیا با همراه اول که قصد دارند با پیش بینی بازی ها در قسمت کسب امتیاز شرکت کنند می توانند تا ساعت ۲۱ این کار را انجام دهند. بهمن ۱۴۰۲ همزمان با روز فینال مسابقات با اپلیکیشن موبایل من را دانلود و نصب کنید پیش بینی های خود را در قسمت طرح های تشویقی ثبت کنید، جام ملت های آسیا را ایران تحلیل کنید و رتبه خود را در رده بندی کلی شرکت کنندگان تا پایان مسابقات مشاهده کنید.

همچنین با آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول (اوانو، فلای تودی، آی بیما، نماوا، اکالا، آکادمی موبایل، انرژی، همسا، فیدیبو، ستاره یک و شاپ همراه اول) و استفاده از خدمات اپراتور از جمله می توان امتیاز بیشتری کسب کرد. تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی یا خرید بسته های ویژه نیز در اپلیکیشن موبایل من موجود است.

* مسابقات «اینستاگرام» اولین لیگ پیش بینی همراهان

صفحه رسمی اپراتور تلفن همراه اول کشور در اینستاگرام مسابقات روزانه را برای هواداران تیم ملی کشورمان و علاقه مندان به فوتبال با جوایز ویژه روزانه تدارک دیده است که نیاز به پیگیری مستمر دارد. اولین صفحه همراه در این پلتفرم است.

* جوایز ویژه لیگ پیش بینی همراه اول در ۳ سطح

همراه اول برای ادای احترام به هواداران و صمیمیت بیشتر با فوتبالیست های کشورمان جوایز ویژه ای را در «سه سطح» برای لیگ ملت های آسیا تعریف کرده است.

“سطح اول” جوایز به ۲۳ قرعه کشی روزانه (در روزهای برگزاری مسابقه) تا پایان مسابقه اختصاص دارد و هر روز شامل یک دستگاه پلی استیشن ۵، یک کارت نقدی Uano 20 میلیون تومانی و ۵ عدد هوشمند است. ساعت

جوایز «سطح دوم» برای نفرات برتر در رتبه بندی کلی شرکت کنندگان در اپلیکیشن موبایل من است و شامل یک سیم کارت دائمی با کد یک همراه برای نفر اول، یک سیم کارت دائمی با کد دو همراه است. برای نفر دوم و سیم کارت دائمی با کد سه همراه ابتدا برای نفر سوم جدول امتیازات نهایی می شود.

«سطح سوم» نیز برای قرعه کشی نهایی جوایزی دارد و شامل تمام افرادی است که حداقل یک بازی را پیش بینی کرده اند یا با یک تجارت دیجیتال آشنا شده اند. جوایز سطح سوم نیز شامل ۲۰ گوشی سامسونگ Z FOLD 5 و ۲۰ هدیه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان از دنیای دیجیتال در موبایل اول است (این هدیه شامل اعتبار از پلتفرم های دیجیتال Uano، Fly Today، iBima، Mobile Academy، Energy، Ekala، Homsa است. فیدیبو ستاره یکی است و نمایان است).

همراه اول نیز قصد دارد از حضور شرکت کنندگان در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه خود را به شرکت کنندگان اهدا کند.

در نظر دارد ۱۲۰ امتیاز از باشگاه فیروزه خود را به منظور قدردانی از حضور آنها در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ به شرکت کنندگان اختصاص دهد.

مراسم قرعه کشی «سطح سوم» لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا نیز همزمان با میلاد حضرت قائم (عج) در اسفندماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور امکان حضور تماشاگران زنده جام ملت های آسیا در قطر را در این کمپین فراهم کرده است. به این ترتیب ایرانیان قطر می توانند با خرید بسته های رومینگ اینترنتی ویژه جام ملت های آسیا وارد اپلیکیشن همراه من شوند و در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا