اخبار اقتصاد ایران

آغاز توزیع میوه و خرما در ۵۱ نقطه‌ گیلان | قیمت پرتقال هر کیلو ۱۶ هزار تومان است

صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از آغاز توزیع میوه شب عید و تاریخ های ویژه ماه مبارک رمضان از فردا در ۵۱ شهر و ۱۰ بخش و روستای استان خبر داد.

افق میهن رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از آغاز توزیع میوه و خرمای عید سعید فطر در ماه مبارک رمضان از فردا در ۵۱ شهر و ۱۰ بخش و روستای استان خبر داد.

صالح محمدی گفت: تاکنون ۲۰۰ تن سیب استخوانی قرمز و سفید در سردخانه های استان ذخیره شده است که میانگین وزن این سیب ها ۱۴۰ تا ۲۲۰ گرم است.

وی افزود: همچنین ۱۸۰ تن پرتقال تامسون از باغداران شرق گیلان خریداری و در سردخانه های استان نگهداری می شود و میانگین وزن این پرتقال بین ۱۹۰ تا ۲۹۰ گرم است.

محمدی یادآور شد: قیمت سیب مرغوب زرد و قرمز کیلویی ۳۷ هزار تومان و پرتقال کیلویی ۱۶ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به عرضه خرمای ماه مبارک رمضان گفت: ۸ تن خرمای اضافه کرمان با قیمت ۹۲ هزار تومان برای توزیع در استان آماده شده است.

محمدی تصریح کرد: قیمت میوه و خرما ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار است و البته خرما با ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع خرما از دیروز همزمان با اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین المللی و بازار روستای رشت و از فردا پنجشنبه ۲۵ ام ماه آغاز شد. اسفند میوه و خرما در ۱۰ نقطه در شهرستان های رشت و خمام، ۴۱ نقطه در شهرها و ۱۰ نقطه در بخش ها و روستاها توزیع می شود.

محمدی در پایان از توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد در اتحادیه های شهرستان ها و رشت خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا