اخبار اقتصاد ایران

آغاز جشنواره آموزش رایگان دانا :: ایران تحلیل

پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا جشنواره آموزش رایگان برای تمامی دوره های آنلاین آکادمی دانا و جشنواره تخفیف ۹۰ درصدی برای طرح های داناپلاس برگزار می کند.

به گزارش ایران تحلیل، «دانا»، بستر جامع آموزش آنلاین ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران است که جشنواره آموزش رایگان آکادمی دانا را با هدف فرهنگ سازی در زمینه استفاده از روش های نوین و پیشرو در حوزه آموزش آنلاین

در این جشنواره کاربران دانا می توانند با مراجعه به بخش آکادمی دانا در سایت دانا به کلیه دوره های آموزشی این آکادمی شامل موضوعاتی در مقوله های بازاریابی، مالی و سرمایه گذاری، مدیریت پروژه، مهارت های شخصی، سبک زندگی، کامپیوتر و گرافیک مراجعه کنند. ، استارتاپ، دبیرستان. و کنکور و هنر و … به صورت رایگان و تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ از طریق وب سایت عاقل دسترسی به danaapp.ir/campaign.

همچنین در قسمت دیگر این جشنواره کاربران داناپلاس می توانند تا ساعت ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ طرح های مختلف این سرویس را با تخفیف تا ۹۰ درصد خریداری کنید و از امکانات آن اعم از برگزاری جلسات آنلاین، کلاس های آنلاین، وبینار و … بهره مند شوید.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار نسل پنجم سرعت در ایران، با ایجاد زیرساخت مناسب و ارائه بستر جامع آموزش آنلاین به کاربران خود، امکان دسترسی به محتوای آموزشی متنوع، معتبر و تعاملی را در هر زمان و مکان به آن‌ها می‌دهد. با انتخاب دوره های آموزشی مورد نظر، یادگیری آسان و مفید را تجربه کنید. همچنین سرویس دانا پلاس ایرانسل، یکی از بسترهای اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی کشور برای آموزش هوشمند، برای آموزش آنلاین و برگزاری جلسات مجازی و وبینارها است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق ارتباط و عدالت آموزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا