اخبار اقتصاد ایران

آغاز جشنواره «عیدی دیجیتال» ایرانسل با جوایز ارزنده :: ایران تحلیل

جشنواره نوروزی «جیبجت» کیف پول دیجیتال ایرانسل با جوایز بزرگی از جمله دو کمک بلاعوض پنج میلیارد ریالی برای خرید خودرو، گوشی، تجهیزات دیجیتال، هدایای اینترنتی و … آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران تحلیل، جیب جت، کیف پول دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با برگزاری جشنواره نوروزی برای کاربران ۲۰ ساله اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از خدمات این کیف پول استفاده کنید یا از طریق قسمت “عیدی بدهید” در جیب جت به دیگران عیدی دیجیتال بدهید، جوایز بزرگی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس کاربران Pocketjet می توانند تا ۳۱ استفاده کنند فروردین ۱۴۰۳ از طریق قسمت «تعطیلات بده» در اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمان، در قرعه کشی جوایز جذاب جیبی جت شامل دو یارانه خرید خودرو پنج تایی به دوستان و عزیزان خود و هر دو کاربر عیدی دادند. میلیارد ریال، گوشی موبایل آیفون ۱۳، کنسول بازی PS5، هدفون بلوتوث سامسونگ، هدفون بلوتوث اپل، ساعت هوشمند اپل، ساعت هوشمند سامسونگ، اسکوتر برقی اسمارت بالانس و پانصد هزار تومان اعتبار هدیه در کیف پول جت جیبی برای دو هزار نفر. (جهت خرید محصولات ایرانسل). همچنین تمامی کاربران ایرانسل که تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای اولین بار برای شارژ جت جیبی خود از طریق درگاه های بانکی، یک گیگابایت اینترنت ایرانسل با اعتبار ۲۴ ساعته هدیه می گیرند.

در مجموع در ایام این جشنواره کاربران می توانند از خدمات جیبی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال استفاده کنند، از قسمت «عیدی دادن» برای دوستان خود هدایای عیدی بفرستند و یا از طریق سایر سرویس های اسپند جیت جت عیدی دریافت کنند.

کیف پول دیجیتال جیبی جیبی از طریق ابر اپلیکیشن ایرانسلمن و با فعال سازی حساب کاربری برای عموم قابل استفاده است.

قبل و داخل دی در ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی در ساختمان مرکزی بانک ملت با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل وقت بانک ملت و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل درباره همکاری ایرانسل و بانک ملت در ارائه سرویس کیف پول الکترونیکی «جیبجت» بین ایرانسل به عنوان مدیر کیف پول. بانک پول و ملت به عنوان بانک عامل مورد بهره برداری قرار گرفت.

از جمله ویژگی های Pocketjet برای کاربران می توان به ایجاد کیف پول برای افراد، ایجاد کیف پول سازمانی، افزایش موجودی از طریق درگاه پرداخت آنلاین، افزایش موجودی از طریق برداشت مستقیم، خرید حضوری از طریق QR-Code اشاره کرد. از پایانه های بانک ملت و پارسیان، انتقال موجودی به کیف پول دیگر (کیف به کیف پول)، انتقال موجودی کیف پول به حساب بانکی، تسویه آنی با گیرندگان (با امکان اشتراک از مبدا)، پاداش خرید (Cash-Back) ) و…

همچنین برای شبکه پذیرندگان مزایایی از جمله امکان ایجاد کیف پول تجاری برای فروشندگان، امکان تسویه حساب آنلاین و آفلاین، امکان دادن پاداش خرید فوری، امکان ایجاد محدودیت های دلخواه در هزینه های کاربر را فراهم می کند. مکان، ارائه خدمات مالی و غیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا