بانک و بیمه

آغاز حراج جدید انواع سکه از ساعت ۱۲ امروز

به گزارش ایران تحلیل، چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۳ برگزار می شود. این مزایده از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir انجام می شود. موضوع حراج چهاردهم کلیه سکه های بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه ضرب شده در سال ۱۳۸۵ توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی می باشد.

تاکنون در مجموع ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه سکه طلا در مجموع ۱۳ حراج به متقاضیان حراج تعلق گرفته است. نسبت ربع سکه ۱۳۳۰۰۰۵۹۵ قطعه، نسبت نیم سکه ۲۵۰۰۰۹۶۶ قطعه و سکه تمام ۶۵۰۰۰۱۹۸ قطعه است.

حداکثر ثبت سفارش

حداکثر مبلغ سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه می باشد. این می تواند ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد، مجموع هر سه نباید از ۵ قطعه بیشتر شود.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که برای هر سفارش از انواع سکه ها فقط می توانند یک سفارش فعال داشته باشند. به این معنی که متقاضیان می توانند برای سفارش خرید هر نوع سکه فقط یک بار قیمت و تعداد سکه را تعیین کنند.

شروع جلسه حراج

جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ شروع می شود و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می باشد. زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ الی ۱۷ همان روز و نتایج مزایده ساعت ۱۷ اعلام می شود.

مزایده از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر اساس اولویت قیمت به موقع انجام می شود.

جزئیات بازپرداخت

لازم به ذکر است پرداخت تراکنش با استفاده از کارت های هدیه، کارت های بانکی، کارت های اعتباری مرابحه و کارت های بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم عودت وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شایان ذکر است فرآیند بازپرداخت کیف پول برای سپرده‌گذاری از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

برنامه تحویل سکه

متقاضیان برای دریافت سکه به برنامه تحویل سکه توجه کنند. شروع دوره تحویل بدون هزینه نگهداری سکه طلا از ۳۰ تیر آغاز می شود و تا ۳۰ جولای ادامه دارد. در این مدت شعب بانک فقط هزینه تحویل را دریافت می کنند. هزینه ارسال برای هر سکه تمام مدت ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.

هرکسی که بین ۳۱ جولای تا ۷ آگوست درخواست دریافت سکه دارد باید علاوه بر هزینه تحویل، هزینه ذخیره سازی را نیز بپردازد. هزینه نگهداری سکه طلا روزانه ۵۰۰۰۰ تومان و به شعبه بانک واریز می شود. تعطیلات نیز شامل این هزینه می شود.

در صورت عدم دریافت سکه توسط مردم در مهلت مقرر برای تحویل سکه، تراکنش لغو و پس از اعلام بانک، مبلغ تراکنش پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه های عملیاتی به کیف پول خریدار بازگردانده می شود. در صورت ابطال معامله به دلیل عدم تماس خریدار با شعبه منتخب در سامانه برای دریافت سکه طلا در مدت زمان توافق شده، خریدار به مدت ۱۸۰ روز از ثبت سفارش در سامانه منع می شود.

یادآور می‌شود، متقاضیان شرکت در حراج سکه طلا سامانه معاملات مرکز بورس ایران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از طریق سامانه معاملات این مرکز در بازار آدرس اینترنتی ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهند. ice.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا