فناوری

آغاز دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با حمایت ویژه اولین شرکت و با رویکرد نوآوری باز همه ساله در سطح ملی برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان دومین جشنواره ایده محصول صنعت ارتباطات سیار اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور برگزار می شود.

جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با حمایت ویژه اولین شرکت و با رویکرد نوآوری باز همه ساله در سطح ملی برگزار می شود.

ماموریت اصلی این جشنواره کمک به شکل‌گیری و تقویت اکوسیستم نوآوری در صنعت ICT کشور است و در این راستا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال و توانمند در این حوزه به سمت تامین نیازهای فناورانه این اکوسیستم حرکت می‌کند.

این جشنواره با حمایت شرکت‌های صنعت مخابرات و حمایت معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. سندیکای صنعت مخابرات و اتحادیه صنف رایانه.

مخاطبان این دوره از جشنواره شرکت ها و تیم های فعال با طرح و ایده در سه حوزه راهکارهای هوش مصنوعی در صنعت مخابرات، راهکارهای نسل پنجم شبکه موبایل و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند.

طرح های برگزیده این جشنواره جوایز نقدی و سرمایه گذاری تا سقف ۷۰ میلیارد تومان و جوایز غیرنقدی از جمله امکان همکاری با بزرگترین شرکت های صنعت ارتباطات، ضمانت خرید، مدیریت صنعتی و تخصصی را دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا