اخبار اقتصاد ایران

آغاز طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا از امروز

شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام شد.

ایران تحلیل، گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات خود به بازار، از ساعت ۱۰ روز شنبه ۱۹ شنبه اقدام به پیش فروش محصولات متقاضیان طرح تعویض خودروهای فرسوده می کند. خرداد به مدت یک هفته تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ انجام داده است.

بر این اساس متقاضیانی که بهمن آنها ماه گذشته در این طرح ثبت نام کردند و اطلاعات خود را به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال کردند و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، واجد شرایط شرکت در این طرح هستند، می توانند خودروهای عرضه شده در این طرح را ثبت نام کنند. .

گروه سایپا در این طرح اطلس، خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L با رینگ های آلومینیومی و ترمز ESC عرضه شده است که در مهرماه سال جاری عرضه می شود.

واجدین شرایط می توانند پس از دریافت پیامک از گروه سایپا به آدرس اینترنتی مراجعه کنند انتخاب نوع خودرو، ثبت نام و واریز پیش پرداخت.

لازم به ذکر است که شروع مراحل ثبت نام پس از رویت و تایید مبایعه نامه امکان پذیر است و حداکثر مهلت تکمیل مراحل انصراف و ارائه مدارک لازم یک ماه قبل از موعد تحویل (حداکثر تا پایان روز) می باشد. شهریور ۱۴۰۳) و در صورت واریز پیش پرداخت و عدم اقدام لازم جهت اسقاط خودرو و اخذ موافقت فراجا و ستاد نوسازی در مهلت مذکور، ثبت نام و واریز منتخبین باطل و واریز وجه می باشد. مبلغ بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری بازگردانده می شود. خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا