اخبار اقتصاد ایران

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر خمام

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و مشاغل شهرستان خمام با حضور امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز شد.

ایران تحلیل اجرای طرح فیبر نوری منازل و مشاغل در شهرستان خمام آغاز شد.

این مراسم با حضور امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد. حسن ادمیت فرماندار شهرستان خمام و سعید زاهدی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و اجرای پروژه و حفاری مسیرهای پیش بینی شده حوزه شهری آغاز شد.

معاون وزیر و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن تشکر از دست اندرکاران طرح فیبر نوری منازل و مشاغل گفت: در گام اول اجرای این طرح ۳۰۰ متر منازل و مشاغل در تمام شهرها تحت پوشش قرار خواهند گرفت. تبدیل شد.

سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تشکر از تمامی دستگاه های مشارکت کننده در این طرح افزود: با اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و مشاغل مردم به سطح جدیدی از سرعت، پایداری و استحکام خواهند رسید. کیفیت دسترسی به شبکه های ارتباطی و بهبود کسب و کار در اجرای برنامه های توسعه. آنها به اقتصاد دیجیتال دسترسی پیدا می کنند که سطح ارتباطات و رشد اقتصادی منطقه را بهبود می بخشد.

بر اساس این گزارش، در راستای اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان خمام، ۶ کیلومتر حفاری و کانال کشی انجام و ۷۱۴۳ خانوار شهرستان مذکور با سرمایه تقریبی ۵۰ میلیارد ریال تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا