ترندهای روز

آغاز فروش آیفون۱۶با قابلیت هوش مصنوعی؛مدیرعامل اپل چگونه از این امکانات در زندگی روزمره بهره می‌برد؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

روز جمعه ۲۰ سپتامبر، علاقه مندان به آیفون جدید که در صف های طولانی مقابل فروشگاه اپل در خیابان پنجم شهر نیویورک منتظر بودند، شگفت زده شدند. مدیر عامل اپل شخصا از مشتریانی که می خواستند اولین خریداران آیفون ۱۶ باشند استقبال کرد.

تیم کوک درهای فروشگاه اپل را باز کرد، با خریداران سلفی گرفت و به مشتریان کمک کرد تا گوشی های جدید خود را راه اندازی کنند.

آیفون ۱۶ با استفاده از هوش مصنوعی، ویژگی های جدیدی را در دستیار مجازی «SIRI» تعبیه کرده است. سیری اکنون می‌تواند کارهای وقت‌گیر و خسته‌کننده روزانه مانند زمان‌بندی و ارسال پیام‌ها را خودکار کند و به سؤالات مربوط به برنامه، ایمیل و زمان پرواز فرد مورد علاقه‌تان پاسخ دهد.

یک به‌روزرسانی رایگان نرم‌افزار آیفون که شامل بهبودهایی در هوش مصنوعی SIRI است، روز پنجشنبه برای افرادی که ثبت‌نام کرده بودند تا از قبل آن را امتحان کنند، در دسترس قرار گرفت. این آپدیت از ماه آینده در دسترس تمامی کاربران آیفون قرار خواهد گرفت.

تا روز پنجشنبه، تنها دو مدل گران قیمت آیفون عرضه شده در سال گذشته دارای پردازنده های قدرتمندی برای استفاده از این ویژگی های هوش مصنوعی بودند، اما با عرضه چهار مدل جدید آیفون ۱۶ از جمعه، این ویژگی به طیف وسیع تری از گوشی های این شرکت اضافه خواهد شد. .

تیم کوک، مدیر عامل اپل در مورد قابلیت های جدید هوش مصنوعی گفت: اکنون میلیون ها نفر می توانند از هوش اپل استفاده کنند. اما با توجه به تجربه شخصی، آنچه در تابستان از استفاده ساعتی و روزانه از این فناوری آموخته ام این است که عاشق ویژگی های بهره وری آن هستم. خلاصه کردن ایمیل ها، خلاصه کردن اعلان ها و اولویت بندی ایمیل ها از جمله مواردی هستند که واقعا مفید هستند. من همچنین از ویژگی های سرگرم کننده مانند شکلک و منطقه پخش تصویر لذت می برم. همه این ویژگی ها در کنار هم قرار می گیرند و باعث می شوند از آن لذت ببرید. برای من که صدها ایمیل در روز دریافت می‌کنم، دکمه خلاصه‌نویسی بسیار مهم است و استفاده از ابزار نوشتن برای حرفه‌ای و دوستانه کردن متن از ویژگی‌های بزرگی است.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا