اخبار اقتصاد ایران

آغاز فروش نقدی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک+ جدول و مشخصات

اولین شرایط فروش BAC X3 PRO توسط خودروسازان بم اعلام شد. خودروی BAC X3 PRO یک کراس اوور جمع و جور با ظاهری جذاب، مصرف سوخت پایین و امکانات رفاهی مناسب است.

ایران تحلیل، شرکت خودروسازی بام (از زیر مجموعه های کرمان موتور) قیمت خودروی BAC X3 PRO را اعلام کرد و اولین شرایط فروش نقدی این خودرو را اعلام کرد. این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمتی که دارد می توان ایران خودرو را رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک دانست.

شرکت خودروسازی بام خودروی BAC X3 PRO را به قیمت ۸۸۹ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان به صورت فروش نقدی به فروش می رساند. این عدد بسیار نزدیک به قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو در بازار است.

ثبت نام خودرو از ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ و در نمایندگی های خودرو بم جهت تحویل ۹۰ روز آینده انجام می شود. این خودرو در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگ زده و متالیک خاکستری روشن با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می شود.

جدول فروش به شرح زیر است

مشخصات و ویژگی های BAC X3 PRO

خودروی BAC X3 PRO یک کراس اوور جمع و جور با ظاهری جذاب، مصرف سوخت پایین و امکانات رفاهی مناسب است که از امسال در خط تولید شرکت خودروسازی بام مونتاژ می شود. با توجه به تقاضای بالای خرید خودرو در این سگمنت، قطعا عرضه این محصول می تواند برگ برنده ای برای خودروسازان بم و کرمان خودرو باشد.

خودروی Bak X3 Pro مجهز به موتوری با حجم ۱۴۹۸ سی سی می باشد. C دارای حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن بر متر است. این خودرو ۴ سیلندر مجهز به گیربکس CVT بوده و سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی است.

خودروی BEC X3 از سیستم های پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می برد و حجم صندوق عقب در این محصول ۴۰۰ لیتر است. رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو استفاده می کند از سه حالت رانندگی Eco، Sport و Comfort پشتیبانی می کند و طول، عرض و ارتفاع تانک X3 Pro به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلی متر است.


سیستم تعلیق جلو مستقل مک فرسون و سیستم تعلیق عقب نیمه مستقل میله پیچشی و BEC X3 استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می کنند.

امکانات رفاهی BAC X3 Pro شامل آینه های جانبی با تنظیم برقی، گرمکن و راهنما، ریل سقف، سانروف با تشخیص مانع، شیشه های برقی جلو و عقب با یک لمس با تشخیص مانع + شیشه برقی، بخاری شیشه ای Rear + برف پاک کن، سیستم فرمان برقی با تنظیم ارتفاع است. ، کروز کنترل، روکش صندلی چرمی تک رنگ، صندلی راننده با ۶ تنظیم دستی، صندلی جلو با ۴ تنظیم دستی، صندلی های ردیف عقب تاشو، آفتابگیر راننده و سرنشین با آینه، کنسول مرکزی با جا لیوانی، قفل مرکزی، درب اتوماتیک حساس به سرعت قفل، استارت دکمه ای + ورود بدون کلید، ریموت هوشمند، سیستم پایش فشار باد لاستیک (TPMS)، تهویه مطبوع برقی و هشدار سرعت در بالا ذکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا