اخبار اقتصاد ایران

آغاز فروش ۳۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه+ اسامی و قیمت

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از امروز (سه شنبه ۱۹). تیر ماه) با عرضه ۳۶ مدل خودرو برای متقاضیان مرحله اول (ثبت نام). اسفند ماه سال گذشته)، به مدت سه روز بازگشایی شد. در این مرحله متقاضیان می توانند پنج اولویت را از بین این خودروهای ارائه شده انتخاب کنند.

افق میهن، در راستای اجرای طرح های فروش خودروهای وارداتی، هفدهمین دور فروش این خودروها از امروز آغاز می شود.

با توجه به تنوع زیاد خودروهای وارداتی و اجرای ۱۶ طرح فروش خودروهای وارداتی تاکنون، این مرحله از عرضه برای متقاضیان مرحله اول می باشد. اسفند آنها در ماه ۱۴۰۱ ثبت نام و تعیین تکلیف شدند، آخرین فرصت برای انتخاب خودرو خواهد بود. بنابراین در صورت عدم انتخاب خودرو در این مدت مشتری از لیست انتظار حذف می شود و در دوره های فروش بعدی باید مانند متقاضیان جدید مراحل ثبت نام را از ابتدا انجام دهد.

در این دور عرضه به متقاضیان جدید نیز با تعریف حساب نمایندگی و بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در این حساب، امکان انتخاب خودروی وارداتی داده می شود. امکان تعریف حساب نمایندگی از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده و مشتریان تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۳ تیرماه) برای این منظور و مسدودسازی ۵۰۰ میلیون تومان در این حساب فرصت خواهند داشت.

مهدی تقدی، مدیر سامانه یکپارچه خودروها ضمن ارائه لیست نهایی خودروهای قابل فروش در این مدت به ایسنا اعلام کرد: تا دقایقی دیگر ثبت نام خودرو از طریق سایت سامانه فروش وارداتی آغاز می شود. اتومبیل (saleauto.ir) و تا پایان روز. یکشنبه (۲۴ تیر ماه) ادامه خواهد یافت. در این مرحله متقاضیان می توانند از بین محصولات ارائه شده، پنج مورد ترجیحی خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که ترتیب اولویت در این پنج انتخاب حائز اهمیت است و در صورت تعیین هر یک از پنج انتخاب (بر اساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی) امکان لغو سفارش و تغییر وجود ندارد. ماشین در مراحل بعدی; از طرفی اگر متقاضی پس از تخصیص خودرو و تماس شرکت واردکننده با مشتری، هزینه خودروی خود را پرداخت نکند، از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حذف خواهد شد.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی، از بین ۳۶ محصول عرضه شده، ۱۸ خودرو وارداتی دارای قیمت ثابت در مبادی ورودی و ۱۸ خودروی وارداتی دیگر دارای قیمت تخمینی در مبادی ورودی برای مشتریان هستند.

قیمت ها اعم از قطعی و فاکتوری قیمت های ورودی هستند و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص به قیمت های فوق اضافه می شود.

لازم به تاکید است در صورتی که خودروی منتخب متقاضیان جدید به مرحله تخصیص نرسید و با عدم تخصیص مواجه شدند باید از ابتدا با تعریف حساب نمایندگی در طرح های بعدی مجددا ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا