اخبار اقتصاد ایران

آغاز فروش 3 خودرو کرمان موتور | شاسی بلند جدید x5، جک j4 و پیکاپ T8

کرمان موتور اعلام کرد؛ فروش ۳ دستگاه خودروی کرمان موتور با وانت جدید X5، جک J4 و T8 آغاز شد.

ایران تحلیل، شرکت کرمان موتور از آغاز فروش نقدی X5 SUV، جک J4 سدان و فروش اقساطی پیکاپ T8 خبر داد.

بر اساس اعلام این شرکت، خودروهای جک J4 و KMC X5 با قیمت های ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان و ۱.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان به صورت نقدی و با تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می رسد. این دو مدل خودرو را می توان در رنگ های سفید، مشکی و خاکستری خریداری کرد.

همچنین وانت KMC T8 با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می رسد. برای خرید این مدل امکان پرداخت اقساطی با پیش پرداخت ۸۶۵ میلیون تومان نیز وجود دارد. در این صورت مابقی مبلغ در قالب ۲۰ فقره چک ماهانه ۲۰ میلیون تومانی به مدت دو سال پرداخت می شود.

پس از پرداخت آخرین قسط، چک دیگری به تاریخ ۲۵ ام اردیبهشت ۱۴۰۵ و به مبلغ ۶۰۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان وصول می شود. همچنین در مدت گارانتی این خودرو ۱۲ سرویس دوره ای رایگان تا ۶۰ هزار کیلومتر ارائه می شود.

KMC T8 موجود در این پروژه ظرف ۶۰ روز کاری پس از تکمیل مدارک به مشتری تحویل داده می شود. همچنین در صورت تاخیر در تحویل به ازای هر ماه تاخیر ۳% سود به مشتری تعلق می گیرد. تاکید می شود تمامی خودروهای مشمول این طرح با مدل ۱۴۰۳ خواهند بود.

با توجه به تغییر و افزایش ۱ درصدی مالیات بر ارزش افزوده توسط دولت، این مالیات از ۹ به ۱۰ تغییر و قیمت نهایی خودروها ۱ درصد افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا