فرهنگ و هنر

آغاز فصل جدید «کودک شو» با طراحی‌ جدید :: ایران تحلیل

فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی نیا در دکور و لوکیشنی جدید با اجرای ملیکا شریفی نیا و تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی آغاز شد.

به گزارش ایران تحلیل، تولید و فیلمبرداری فصل جدید بیبی شو از روز گذشته در دکور و لوکیشن جدید با اجرای ملیکا شریفی نیا و تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی آغاز شد.

سری جدید مسابقه «کودک شو» در لوکیشن جدید به مساحت ۲۰۰۰ متر تولید می شود. این لوکیشن در لوکیشن های متعدد و با فضاهای مستقل از جمله استودیو اصلی، اتاق بازی کودکان، شهر بازی و سایر فضاهای ویژه مربوط به مخاطبان و عوامل برنامه تهیه شده است.

طراحی صحنه و استودیوی اصلی مسابقه «کودک شو» توسط سیدامیر حسین میرطالب انجام شده است که پیش از این دکور برنامه هایی چون «خندوانه» و «عصر جدید» را طراحی کرده بود.

طراحی و اجرای اتاق بازی و همچنین بازی های مسابقه توسط سید فرشاد هاشمی انجام شده است. آهنگ تیتراژ این فصل را نیما رئیسی بازیگر و گوینده ساخته و سینا ذکایی آهنگسازی آن را بر عهده دارد.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و کارگردانی رضا مهرانفر با طراحی های جدید بازی به زودی از شبکه نسیم پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا