فناوری

آغاز پخش سریال طنز شبکه سه از امشب

سریال «بیست کووید» اثری طنز که به ماجراهای اپیدمی کرونا و تزریق واکسن می پردازد و روایتی از اتفاقات و اتفاقات این دوران دارد، از امشب (۳ آذر) از شبکه سه سیما آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این سریال و به تایید شبکه سه سیما، سریال «۲۰ کووید» به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه کنندگی ابوالفضل حاجمند پس از پایان سریال «راحل» پخش خواهد شد. . از امشب هر شنبه شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما. پخش می شود

«بیست کووید» سریالی طنز است که به ماجراهای اپیدمی کرونا و واکسیناسیون می پردازد و روایتی از وقایع این دوران را در ۳۰ قسمت به تصویر می کشد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: در شرایط کرونایی که کشور را فراگرفته، عده ای داوطلب می شوند و برای کمک به کادر پزشکی به میدان می آیند، اما در بین آنها فردی است که انگیزه ای برای کمک به کادر پزشکی داشته است. مراجعه كردن. با بقیه فرق داره…

سریال طنز شبکه سه از امشب آغاز می شود

علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، میرطاهر مظلومی، حسن زارعی، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، جواد سلطانی، بهار نوحیان، صفر کشکولی، حسام خلیل نژاد، علی ذکریایی، محمد دلگشا، فاطمه کیشها، پناه آه. داورزنی، سعید، ولی زاده، ابتسلام بغلانی، مرتضی شریف، یاسر حمزه، سارا سراجی، مرجان علوی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

دیگر بازیگران این مجموعه که محصول سیما فیلم است عبارتند از: حمید برزگر (نویسنده)، علی قرنی (تدوینگر)، محمدحسین غفرانی (مدیر تولید)، حدیث حازقی (مدیر برنامه ریزی)، امیر جاودانی زرین، احمد. صمیمی (دستیار اول کارگردان). یوسف سبحانی (مدیر فیلمبرداری)، علی سنگین (طراح صحنه و لباس)، امیر ترابی (طراح گریم)، ​​محمد روح الامین (طراح لوگو)، محسن طیبی بجستانی (صدابردار)، محمدحسین ابراهیمی (صدا و میکس) طراح) . آرش بادپا (موسیقی)، طراح جلوه های بصری (حسن پیله ور)، مرضیه طبیجی (منشی صحنه)، مجتبی علیدوست (عکاس) اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا