اخبار اقتصاد ایران

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی :: ایران تحلیل

مدیرعامل راه آهن پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ایام نوروز (دوره ۲۳) را آغاز کرد. اسفند تا ۱۷ فروردین) از امروز (سه شنبه ۸ اسفند) مطلع.

به گزارش ایران تحلیل، «سید میاد صالحی» افزود: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز از ساعت هشت صبح امروز (سه شنبه ۸۸) آغاز می شود. اسفند ماه) و به مدت سه روز انجام می شود.
وی گفت: از روز سه شنبه ۸ اسفند پیش فروش بلیت تمامی قطارها به جز مسیرهای منتهی به مشهد و بالعکس آغاز می شود. روز چهارشنبه ۹ اسفند پیش فروش بلیط تمامی قطارها به جز تهران – مشهد و بالعکس می باشد.
صالحی ادامه داد: پنجشنبه ۱۰ اسفند در ماه بلیط قطار برای تمامی مسیرها اعم از مسیر تهران – مشهد و بالعکس ارائه می شود.
مدیرعامل راه آهن خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مردم و برقراری عدالت در خرید بلیت قطار، در این سه روز از ساعت هشت صبح تمامی ظرفیت های بلیت قطار فقط به صورت آنلاین عرضه می شود. چهار ساعت پس از آن، از ساعت ۱۲ این روزها، علاوه بر فروش اینترنتی، خرید مابقی بلیت ها از طریق مراکز فروش حضوری (نمایندگی) مجاز امکان پذیر خواهد بود و این مراکز نیز به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.
شایان ذکر است طبق اطلاعیه های قبلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بر اساس قوانین و مقررات کلیه مسافران قطار جهت سوار شدن باید بلیطی منطبق با نام و نام خانوادگی خود داشته باشند. بر این اساس ماموران کنترل بلیت موظفند با مشاهده کارت شناسایی معتبر مسافر، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود افراد دارای بلیت نامعتبر جلوگیری کنند.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند و یا به سایت rai.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا