ورزشی

آغاز کار سپاهان در آسیا بدون VAR و با بمب‌های فرانسوی!

سپاهان پس از شکست ۴ بر ۱ مقابل شباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ برتر آسیا راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ شد که طبق قرعه کشی، نماینده ایران در گروه سوم این رقابت ها همگروه است. با تیم های شارجه امارات، استقلال تاجیکستان و الوحدات اردن از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه شنبه) اولین بازی خود در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲ را در ورزشگاه بین المللی امان اردن به مصاف الوحدات خواهند برد. اردن انجام می دهد

یکی از دغدغه‌های سپاهانی‌ها عدم حضور کمک داور ویدیویی در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ است. با این وجود مورایس پس از افزایش سقف بودجه نمایندگان ایران در سال ۲۰۱۸، تمام ستاره‌های خود را در کنار خود دارد. مسابقات آسیایی استیون انزونزی و ابوباکار کامرا در صورت نیاز می توانند در زمین حاضر شوند و عصای دست کادر فنی باشند.

پیش از این دیدار کاوه رضایی مصدومیت جزئی داشت و هنوز مشخص نیست که می تواند در اردن بازی کند یا خیر.

در سوی دیگر میدان الوحدات است که در آخرین فصل لیگ اردن پس از تیم های الحسین و الفیصلی در رده سوم قرار گرفت و سهمیه حضور در این دور از رقابت های آسیایی را به دست آورد. طارق زیاد، جبر خطاب و مهند ابوطاها از مهم ترین بازیکنان تیم وحدت هستند که فصل گذشته آمار خوبی در این تیم به نمایش گذاشتند. فولاد خوزستان سابقه رویارویی با الوحدات را در کارنامه بازی های آسیایی خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا