ترندهای روز

آقای مجری تلویزیون، دیشب در نقش خانم‌ها به ایران تحلیلات شوک داد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شب گذشته سعید جلیلی دست به کاری غیرمنتظره و عجیب زد. سعید جلیلی امیرحسین ثابتی را با نامزدهای معمولاً همسر، دختر یا خانواده کاندیداهای ریاست جمهوری به برنامه «گفتگوی صمیمی» فرستاد!

اما ماجرا به اینجا ختم نشد، کاربران پس از مواجه شدن با چهره ای ثابت شروع به انتقاد از همسر سعید جلیلی کردند. خب مسئله زنان همیشه یکی از موضوعات مهم در تبلیغات ایران تحلیلاتی نامزدهای ریاست جمهوری جماوی است اما سعید جلیلی همیشه سعی کرده در جبهه خود خلاف جریان آب برود.

او که این روزها در محافل با عبارت «عمق راهبردی» مطرح شده بود، حالا با این حرکت جدید، بار دیگر خود را به تیتر اخبار رسانده است. در این بین برخی از کاربران به کنایه گفته اند که این تصمیم به دلیل اعتقاد راسخ آقای سعید به جامعه زنان است. در ادامه برخی از پرطرفدارترین واکنش ها به اتفاقات شب گذشته را خواهید خواند. با ما بمان.

آقای مجری تلویزیون شب گذشته در نقش زن ایران تحلیلات را شوکه کرد

کامران نوشت: به چه زبانی می گویند جای زن در خانه و آشپزخانه است؟ جلیلی بیانیه ای را به جلسه زنان و خانواده ارسال کرده است که نامزدها آن را ارسال کردند.

آمین: سعید جلیلی آنقدر عجیب است که امیرحسین ثابتی را به جای دختر یا همسرش فرستاد تا از طرف آنها به عنوان «زنان خانواده جلیلی» در برنامه مربوط به زنان در رادیو صحبت کند. چه چیزهایی می بینیم اسماعیل!

مهسا هم به طنز نوشت: گفته می شود جلیلی قول داده از این پس معاونت زنان باشد. :)))

آقای مجری تلویزیون شب گذشته در نقش زن ایران تحلیلات را شوکه کرد

صادق هم مثل مهسا نوشت: من جلیلی می شوم تو درست می شوی؟

و هادی شریف زاده گزارشگر: در برنامه ایران تحلیلاتی گفتگوی صمیمی که کاندیداها دختر یا همسرشان را می فرستند، آقای جلیلی با مهربانی امیرحسین ثابتی نماینده تندرو مجلس را فرستاد. یعنی حتی متوجه حضور زنی با لباس تایید شده خود نمی شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا