ورزشی

آقای نکونام اگر نساجی را برده بودید باز هم از این حرف‌ها می‌زدید؟

لیگ بیست و سوم با همه فراز و نشیب هایش در نهایت با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. شاگردان عثمر توانستند در سه هفته اخیر به صدر جدول صعود کنند و برتری خود را نسبت به همشهری خود تا پایان حفظ کنند. به مناسبت قهرمانی پرسپولیس و همچنین جزییات مربوط به این بازی با ناصر ابراهیمی پیشکسوت این تیم گفت و گو کرده ایم که در ادامه به طور کامل می خوانیم؛

از بازی مس رفسنجان و قهرمانی این تیم شروع می کنیم.

پرسپولیس در یک بازی منطقی و حساب شده موفق شد به پیروزی برسد. به هر حال قهرمانی در دستان تیم بود و حضور هواداران به تیم کمک کرد تا فشار را تا آخرین لحظه حفظ کند و در نهایت با تک گل گلسیانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. استقلال هم برای قهرمانی جنگ تنگاتنگی با پرسپولیس داشت و مشخص شدن قهرمانی در هفته آخر نشان از جذابیت لیگ ما دارد. قبلا هم گفتم قهرمان این لیگ در هفته آخر مشخص می شود.

گل پرسپولیس آفساید نبود؟

تا زمانی که VR وجود نداشته باشد، نمی توان شکایت کرد که داور این صحنه ها را به درستی تشخیص نداده است. امیدواریم از ابتدای فصل آینده VR در بازی های لیگ وجود داشته باشد تا ایرادی نداشته باشد.

جواد نکونام معتقد بود که نمی خواهند استقلال قهرمان شود و بس؟

در فوتبال ایران همیشه این حواشی وجود دارد، من از جواد نکونام سوال دارم که چرا وقتی بالای جدول بودی و در هیچ یک از کنفرانس های پیش از بازی شرکت نکردی از تهدید صحبت نکردی؟ اگر استقلال نساجی را برده بود این حرف ها را می زد؟ استقلال در مازندران تمام تمرکزش روی بازی پرسپولیس بود. اگر به نساجی یک گل می زدند در بالای جدول بودند و شاید قهرمان هم می شدند و دیگر این حرف ها را نمی زدند. برای فوتبال ایران متاسفم که مربیان تیم های بزرگش اینطور حرف می زنند.

او در نیم فصل جای خود را به یحیی داد و علیرغم همه انتقاداتی که به او شد، توانست تیم را قهرمان کند، آیا پرسپولیس باید با او ادامه دهد؟

تفکر عثمار بسیار خوب و منطقی است و او در نیم فصل به خوبی تیم را مدیریت کرد و منحرف نشد. پرسپولیس باید با اسمار تمدید کند و بهتر از اسمار الان برای پرسپولیس نداریم. او تیم را قهرمان کرد و باید پرسپولیس را برای فصل بعد تقویت کند.

به نظر شما تیم چه جایگاه هایی را باید تقویت کند؟

پرسپولیس در پست هافبک دفاعی بازیکنی ندارد و باید برای فصل آینده به فکر تقویت این پست باشد. بازیکنان خارجی تیم همگی خوب هستند و اگر قراردادی ندارند یا احتمال جدایی آنها وجود دارد باید به هر حال آنها را حفظ کرد. در خط حمله عیسی آل کثیر نیاز به یک مکمل دارد و به نظر من باید رقیب خوبی برای بیرانوند به تیم بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا