ترندهای روز

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دیشب بالاخره سد ورود بانوان به فوتبال ۳۶۰ شکست و مهدی پاکدل به همراه رعنا و همسرش مهمان برنامه گفتگوی عادل و محمد بحرانی شدند. پاکدل در بخشی از این برنامه در سریال زخم کاری اشاره می کند، نقش «سمیرا» را بازی می کند و فرصت را مغتنم شمرده و به تمجید از رعنا می پردازد تا در چشم مردم به عنوان سمیرا دیده شود.

مهدی عزیز رعنا جان شما بازیگر خوبی نیست

به هر حال مهدی همسرش را بازیگر بسیار خوبی می داند و در این مطلب به بررسی چند کار رعنا آزادی ور رفتیم تا ببینیم او بازیگر خوبی است یا خیر. با ما بمان.

مارمولک

مهدی عزیز رعنا جان شما بازیگر خوبی نیست

اولین تجربه حضور رعنا آزادی ور مقابل دوربین با بازیگران باتجربه ای بود که می توانستند حضور او را به حاشیه برانند. با این وجود رعنا در فیلم مارمولک در کنار پرویز پرستویی توانست جایگاه خود را در فیلم حفظ کند و با همان معصومیت جوانی به وظیفه خود عمل کند. وظیفه نشان دادن سادگی و معصومیتی که در چهره یک دختر روستایی به چشم می خورد، اما همچنان با اغوای زیر پوستی، دل شخصیت اصلی را به دست می آورد. این بازی خبر از ظهور یک استعداد موفق در سینما داد و اکنون شاهد فراز و نشیب های هنری او هستیم.

درباره الی

مهدی عزیز رعنا جان شما بازیگر خوبی نیست

تجربه حضور در آثار یکی از کارگردانان مشهور سینمای ایران یعنی اصغر فرهادی فرصتی بود که راه موفقیت آزادی ور را هموار کرد. درباره الی یکی از پر ستاره ترین فیلم های روز سینمای ایران بود و رعنا در بین این ستاره ها به خوبی درخشید. بازی هر یک از شخصیت های این فیلم به گونه ای است که هر کدام می توانند نقشی مشهود در داستان داشته باشند. رعنا در این فیلم علاوه بر تکمیل زحمات دیگران، با بازی آرام و بدون استرس در کنار احساسات متضاد توانست جای پای خود را در سناریو محکم کند و به حاشیه داستان کشیده نشود.


خانه دختر

مهدی عزیز رعنا جان شما بازیگر خوبی نیست

حالا وقت آن است که رعنا از لیست بازیگران مکمل خارج شود. او باید نقش دختری را بازی کند که راز بزرگ و غم انگیزی را به همراه دارد. ترس، اضطراب، غم و عصبانیت همه احساساتی است که آزادی‌ور باید در این نقش بازی می‌کرد، اما در نهایت نتیجه چیزی پیش پا افتاده‌تر شد. اکنون تنها چیزی که از رعنا آزادی ور خانه دختر به یاد داریم، چهره اشک آلود اوست که ناگفته های بسیاری را برایمان جا می گذارد.


عصبانیت و هیاهو

مهدی عزیز رعنا جان شما بازیگر خوبی نیست

اگر برای سمیرا تاریخ تولد وجود دارد زخم کاری بیایید در نظر بگیریم، ایفای نقش تینا در فیلم خشم و هیاهو توسط رعنا آزادی ور تولد است. خشم و هیاهو برای رعنا تجربه متفاوتی بود زیرا او با بی گناهی خود خداحافظی کرده و قرار است با عصبانیت و عصبانیت جلوی دوربین برود. این تجربه نگاه کارگردانان به آزادی ور را تغییر داد. اگرچه تغییر این نگاه به نفع رعنا بود اما به نظر می رسد همچنان مورد قبول مخاطبان قرار نگیرد.


زخم کاری

مهدی عزیز رعنا جان شما بازیگر خوبی نیست

حالا همه او را با نام «سمیرا» می شناسند. سمیرائی که هیچ شباهتی به دختر بی گناه روستای مارمولک ندارد و سعی دارد چهره زنی قدرتمند را به نمایش بگذارد. در ابتدا بازی در نقش سمیرا مورد قبول همه مخاطبان قرار گرفت اما رفته رفته هر بار که او را در قاب تلویزیون می دیدند ناگهان صدای تلویزیون را کم می کردند! نظرات مختلف در مورد بازی آزادی ور در سریال زخم کاری وجود دارد، اما یک چیزی که مشخص است استعداد و توانایی او در بازیگری است که وقتی در دستان کاردان باشد می تواند به بهترین شکل شکوفا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا