ترندهای روز

آلن دلون؛ پایان تراژیک برای ستاره‌ای که خانواده‌اش از هم پاشید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

آخرین سوپراستار مرد دوران طلایی سینمای فرانسه به تازگی بار دیگر به صفحه اول روزنامه ها بازگشته است. اما این بار نه برای فیلم جدید یا ازدواج در سال های آخر زندگی.

آلن دلون که زمانی به‌عنوان خوش‌تیپ‌ترین مرد دنیای سینما شناخته می‌شد، اکنون ۸۸ ساله، بیمار و گوشه‌گیر است.

آخرین پرده غم انگیز زندگی دلون که در مقابل مخاطبانی که با ترس و شیفتگی داستان را در رسانه ها دنبال می کنند، باز می شود، متلاشی شدن خانواده اوست.

سه فرزند او بر سر بقایای خاطرات و عشق پدرانه دعوا می کنند.

در سطر اول مقاله طولانی اخیر روزنامه لوموند که به این قهرمان سینما اختصاص دارد، آمده است: پرندگان در گوشه ای پنهان می میرند، جانوران بزرگ اما زیر نور پروژکتور.

به نوشته این روزنامه، داستان زندگی آلن دلون تمام عناصر یک درام یونانی را دارد: خانواده ای از هم پاشیده و عمارتی در حال فروپاشی که زمانی صحنه مهمانی های مجلل بوده است.

و مهمتر از همه، قهرمانی که برای رویارویی با شیاطین گذشته آشفته خود تلاش می کند.

برای فرانسوی ها، دلون مظهر «جانور بزرگ» سینماست که در سال های پرفراز و نشیب دهه ۱۹۶۰ کل اروپا را مجذوب خود کرد و در فیلم های پرفروشی از جمله «یوزپلنگ» و «روکو و برادرانش» ظاهر شد.

آلن دلون؛  پایانی غم انگیز برای ستاره ای که خانواده اش از هم پاشیدآلن دلون در یک رویداد سینمایی در سال ۲۰۱۹، پس از آن منزوی و منزوی شد

برای دهه‌ها، فرانسوی‌ها فراز و نشیب‌های زندگی حرفه‌ای پربار و زندگی عاشقانه‌اش را از طریق مجلات معروفی مانند پاریس مچ دنبال کرده‌اند.

آنها می دانستند که این بازیگر از دو زن سه فرزند دارد: دو پسر و یک دختر، و پسر سومی که او را انکار کرده و اکنون مرده است.

اما طرفداران او در هفته‌های اخیر از یک آسیب جدی در قلب خانواده دلون نیز آگاه شده‌اند: فرزندانش اختلافات خود را در یک سری توهین، اتهام، شکایت و صداهای ضبط شده مخفیانه به رسانه‌ها منتقل کردند.

ماجرا از آنجا شروع شد که آنتونی دلون، پسر ۵۹ ساله ناتالی دلون، در مصاحبه ای با پری ماخ، خواهر ناتنی کوچکتر خود، آنوشکا را متهم کرد که برای پنهان کردن نتایج آنها به “دروغگویی” و “دستکاری” متوسل شده است. تست های روانشناختی پدر

آلن دلون؛  پایانی غم انگیز برای ستاره ای که خانواده اش از هم پاشیدآنتونی دلون، متولد ۱۹۶۴، در اینجا با مادرش ناتالی، همسر اول آلن دلون دیده می شود.

آنوشکا، ۳۳ ساله، دختر رزالی ون بریمان، مدل هلندی، در بیانیه ای که توسط وکیل منتشر شد، حمله متقابل کرد و ادعا کرد که دلون “دیگر نمی تواند پرخاشگری پسرش را که مدام به او می گوید پیر و احمق است، تحمل کند.”

این دو با حضور در تلویزیون فرانسه به توهین به یکدیگر ادامه دادند تا اینکه فرزند سوم، آلن فابیان ۲۹ ساله، طرف برادر ناتنی خود را در اینستاگرام گرفت و صدای ضبط شده مخفیانه ای را پخش کرد و مدعی شد که آنوشکا به پدرشان توهین کرده است. بازدید.

آخرین اختلافات حقوقی بین این دو مربوط به درمان آلن دلون است. او که در سال ۲۰۱۹ دچار سکته مغزی شده بود از عارضه جدی دیگری رنج می برد که در رسانه های فرانسوی به آن اشاره ای نشده است. در هفته های اخیر پزشک مورد تایید دادگاه نتیجه معاینه آلن دلون را اعلام کرد که بلافاصله موضوع بحث و مشاجره فرزندان او شد.

آلن دلون؛  پایانی غم انگیز برای ستاره ای که خانواده اش از هم پاشیدآنتونی دلون که در سال ۲۰۲۱ با پدرش در اینجا دیده شد، خواهر ناتنی خود را به دروغگویی و دستکاری اسناد متهم کرده است.

و در پس زمینه این جنجال شاکی دیگری وجود دارد: هیرومی رولینز ۶۶ ساله، که بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، به عنوان خانه دار یا شریک سابق آلن دلون توصیف می شود. او سال گذشته توسط بچه های دلون در یک مورد نادر از ملاقات مجدد اخراج شد. اما اکنون دلون از آنها به خاطر به خطر انداختن جانش شکایت می کند زیرا ادعا می کند که آنها از دادن دارو به پدرشان خودداری می کنند.

این رویدادها در عمارتی رخ می دهد که آلن دلون در منطقه ای جنگلی در منطقه دوش در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی پاریس ساخته است. ستاره سالخورده سینمای فرانسوی به همراه پسر کوچکش آلن فابیان در این عمارت زندگی می کند و هر از چند گاهی دو فرزند دیگرش به دیدار او می روند.

به گفته آلن فابیان، این عمارت که در دسترس عموم نیست، سایه ای از گذشته باشکوه آن است. او می گوید: «همه چیز مدام در حال فروپاشی است و برق ساختمان قطع می شود.

به گفته نزدیکان، آلن دلون، اگرچه ضعیف شده و اغلب گیج شده است، اما همچنان آگاه است و از شدت اتفاقاتی که برای خانواده اش می افتد آگاه است.

از نگاه مجله لوموند و دیگر ناظران، ریشه این وضعیت غم انگیز به اعماق گذشته این بازیگر برمی گردد.

آلن دلون؛  پایانی غم انگیز برای ستاره ای که خانواده اش از هم پاشیدآلن دلون و همبازی اش رومی اشنایدر سال ها با هم قرار داشتند، اگرچه هرگز ازدواج نکردند.

آلن دلون دوران کودکی و نوجوانی پر دردسری داشت که گفته می شود مانع از برقراری ارتباط او با پسرانش شده است.

او در سال ۱۹۳۵ در حومه پاریس به دنیا آمد و به دنبال جدایی پدر و مادرش، خانواده ای از او در چهار سالگی نگهداری کردند.

در کودکی پسری سرکش بود که مدام از مدرسه فرار می کرد. سپس به ارتش پیوست و به سرزمین های استعماری هندوچین فرانسه رفت. اما او را به دلیل سرقت یک جیپ به دادگاه نظامی آوردند. پس از بازگشت به پاریس در دهه ۱۹۵۰، مدتی در میان روسپی ها و گانگسترها زندگی کرد تا اینکه به دلیل ظاهرش جذب دنیای فیلم شد.

به گزارش لوموند: بی شک خودخواهی او در عین تردید و عدم اطمینان به حدی بود که پسرانش را رقبای بالقوه ای می دید که باید در غنچه آنها را نابود می کرد.

دلون به‌عنوان پدری کاملاً مستند، نسبت به دو پسرش بسیار سخت‌گیر بود و هر دوی آنها درگیر مواد مخدر، اسلحه و قانون بودند.

اما داستان آنوشکا متفاوت بود. آلن دلون در سال ۲۰۰۸ درباره او گفت: “من هرگز به هیچ زن دیگری نگفته ام “دوستت دارم”.

پسر دیگر او نیکو، ستاره راک آلمانی از Velvet Underground بود. آری بولونی در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمد، اما دلون هرگز او را فرزند خود نمی دانست.

اما مادر آلن دلون که معتقد بود آری فرزند پسرش است، مسئولیت بزرگ کردن او را بر عهده گرفت. ظاهرا او سال گذشته بر اثر مصرف بیش از حد دارو در پاریس درگذشت.

دلون وصیت نامه خود را طوری تنظیم کرده است که نیمی از دارایی او به آنوشکا برسد و نیمی دیگر بین دو پسرش تقسیم شود.

اما به نظر می رسد همه قبول دارند که تفاوت بین این برادران و خواهران پول نیست.

بلکه درباره عشق، رقابت و گذشته است.

منبع: بی بی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا