ورزشی

«آلکاراز» سرمربی نساجی شد

پیرو تصمیم مدیریت باشگاه در سمت سرمربیگری، ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای سید مهدی رحمتی و با توجه به توافق صورت گرفته با ایشان، در این راستا بررسی های جامع و دقیقی از چندین مربی داخلی و خارجی بنا به پیشنهاد انجام شد. گزینه ها.

در نهایت به دلیل زمان محدود اما با بیشترین دقت و جزییات، آقای “لوکاس آلکاراز” مربی ۵۶ ساله اسپانیایی با رزومه مناسب و سابقه طولانی در بین گزینه ها در اولویت قرار گرفت و پس از مذاکرات اولیه حضور او در ایران برای یک فصل و نیم قطعی شد. .

“آلکاراز” از ۲۹ سالگی مربی سطح اول اسپانیا بوده و تیم های آلمیرا، لوانته، الچه، گرانادا، ساراگوسا و المپیاکوس قبرس از مطرح ترین تیم هایی هستند که در دوران مربیگری او دیده می شود. و سرمربی همچنین در سطح ملی نیز سرمربی تیم ملی الجزایر است.

بر اساس توافقات انجام شده، تغییر شرایط تیم و همچنین بهبود جنبه های عمومی در تمامی رده ها و ترمیم زیرساخت های فنی تمامی باشگاه ها به عهده و نظارت «الکاراز» خواهد بود.

سیاست باشگاه نساجی در زمینه انتخاب سرمربی برای رسیدگی به درخواست های عمده هواداران، دغدغه ها، نگرانی ها و برخی اتفاقات ناگوار، درمان ریشه عیوب و نواقص و به همین دلیل انتخاب است. مربی باتجربه با دانش فنی بالا که سال ها در لالیگا و سایر سطوح برجسته فوتبال حضور داشته است. دنیا در عرصه مربیگری فعال بوده است، این عاقلانه ترین تصمیم ممکن بود.

امید است با حمایت و همدلی هواداران پرشور و فهمیده و تلاش الکاراز باشگاه نساجی مازندران به شرایط ایده آل بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا