محیط زیست

آماده‌باش کامل فرودگاه‌های کشور به‌دنبال بارش‌ها

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل و به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، کردستان، چهارمحال، بختیاری. و خوزستان تمامی فرودگاه های این مناطق برای مقابله با هر بحرانی در حالت آماده باش هستند.

اگرچه مدیران و متخصصان فرودگاه در این شرایط جوی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات باکیفیت به کار می‌برند، اما با توجه به برودت هوا، یخبندان، بارش برف، کاهش دید، کولاک بهمن و احتمال تغییر در برنامه پروازها، مسافران قبل از عزیمت به مقصد با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند. فرودگاه ها و از آخرین وضعیت پرواز مطلع شوند.

روابط عمومی شرکت ناوبری هوایی و فرودگاه های ایران که به طور مرتب وضعیت فرودگاه ها و پروازها را رصد می کند، آخرین اخبار در این زمینه بار به اطلاع مردم شریف کشورمان خواهد رساند.

بر اساس در این گزارش تشدید فعالیت سامانه بارشی خطراتی از جمله اختلال در ناوگان حمل و نقل، کاهش دید، بهمنیت به دنبال کولاک برف و بارش شدید برف، مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی را به دنبال دارد. بهمن خواهد بود.

سازمان هواشناسی به پرهیز از سفر به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر، پرهیز مطلق از کوه‌نوردی و کوچ عشایر توصیه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا