اخبار اقتصاد ایران

آماده باش کامل شرکت شهرک های صنعتی به دنبال برودت هوا، بارش باران و برف

یایس، هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: در پی اعلام هوا و برودت هوا و بارش برف در برخی مناطق استان، این شرکت آمادگی لازم را برای مقابله با بحران احتمالی در شهرها و مناطق استان دارد. .

ایران تحلیل، شرکت شهرک های صنعتی گیلان از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خواست تا اقدامات لازم را برای مقابله و پاسخگویی به بحران احتمالی ناشی از بارش برف و افت دما آماده کنند.

در این خصوص مهدی محبوبی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان در پی هشدار هواشناسی گیلان مبنی بر کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا گفت: در پی اعلام وضعیت جوی و برودت هوا و بارش برف در برخی مناطق استان، این شرکت آمادگی لازم را برای مقابله با بحران احتمالی در شهرستان ها و بخش های استان دارد و در این راستا تمامی نیروهای خدماتی در آماده باش هستند.

مهدی محبوبی در ادامه استان گیلان را دارای ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با بیش از ۷۱۲ واحد صنعتی فعال معرفی کرد و اظهار داشت: بیش از ۹۲ درصد این واحدها را صنایع کوچک و متوسط ​​تشکیل می دهند و این صنایع بیش از ۴۵ درصد از اشتغالزایی را به خود اختصاص داده اند. صنعت کشور می دهند.

به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اشتغال بیش از ۱۷ هزار نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان، افزود: حدود ۱۶ درصد از کارخانه های فعال در شهرک های صنعتی و … مناطق گیلان صادرات محور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا