اخبار اقتصاد ایران

آمادگی شركت های صنعت آب و برق گیلان برای روز برگزاری انتخابات ضروری است

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی و طی هماهنگی های انجام شده توسط محمدتقی مهدی زاده مدیر عامل توزیع برق گیلان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان جلسه مشورتی تشکیل شد. با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق گیلان.

ایران تحلیل، محمدتقی مهدی زاده مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان گفت: بی شک یکی از عرصه های اصلی نقش آفرینی مردم در سال های بعد از انقلاب، انتخابات بود که مردم با یک حضور مقتدر و باشکوهی که این نظام مبتنی بر مردم سالاری است، دینی است و لذا رجوع به رای ملت در محوری ترین مسائل مربوط به نظام و حکومت، آرمان و پشتوانه ای برای خدمت صادقانه به ملت تلقی می شود. فرزندان.

وی افزود: انتخابات مهمترین رویداد سال جاری ما خواهد بود و در این زمینه وظایف مختلفی داریم تا این مهم هرچه بهتر و باشکوه برگزار شود تا بتوانیم صفحه زرین دیگری از خدمت را ورق بزنیم. در تقویم پرافتخار صنعت آب و برق گیلان.”

مهدی زاده تاکید کرد: تمامی شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارند و لازم است در زمینه تامین تدارکات و آمادگی نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی توجه ویژه شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات و مکاتبات انجام شده با استانداری گیلان و استانداری ها، دیزل ژنراتورهای سیار و ثابت در حوزه های اخذ رای آماده به کار هستند و در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و خاموشی، برای بهره برداری از آنها به بهره برداری می رسد. روند رای گیری مردم شریف مزاحم استان نشوید.

لازم به ذکر است در این جلسه که به میزبانی توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد، مدیران عامل صنعت آب و برق استان حضور داشتند و تصمیمات لازم و در قالب مصوبات در خصوص موضوع برگزاری هرچه باشکوه ترین انتخابات شورای اسلامی برگزار شد و خبرگان رهبری به دستگاه ها ابلاغ شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا