اخبار اقتصاد ایران

آمادگی همه جانبه شبکه برق برای عبور موفق از پیک بار زمستان امسال و تابستان آینده

در بازدید مدیرعامل از معاونت بهره برداری برق منطقه ای گیلان عنوان شد:

محمود دشت بزرگ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل برق منطقه ای گیلان به همراه قنبرزاده معاون بهره برداری رئیس جمهور با کارکنان این معاونت دیدار و گفتگو کرد.

ایران تحلیل، محمود دشت بزرگ با تشکر از زحمات کارکنان اظهار داشت: رفع مشکلات شبکه انتقال و ابرتوزیع برق گیلان با پیگیری مستمر پروژه های در دست اجرا میسر و با گرد و غبار مثمر ثمر خواهد بود. برنامه ریزی ساعت و تلاش

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان بر ایجاد فوری کمیته های تخصصی به منظور پیگیری و برنامه ریزی پروژه ها تاکید کرد و افزود: برای پیشرفت طرح های توسعه شبکه باید از سرمایه گذاری داخلی استفاده شود.

رئیس هیئت مدیره برق منطقه ای گیلان با اشاره به حاکمیت شرکت های برق منطقه ای بر لزوم تلاش همه جانبه برای جلب رضایت مردم تاکید کرد.

محمود دشت بزرگ در پایان این بازدید گفت: انتظار می رود معاونت بهره برداری رئیس جمهور اقدامات لازم را برای پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع استان در زمستان سال جاری و پیک بار انجام دهد. ۱۴۰۳ با برنامه ریزی دقیق.

در این جلسه حسن قنبرزاده معاون بهره برداری برق منطقه ای گیلان با اشاره به پدیده تغییر اقلیم، رشد مهاجرت به استان گیلان، گزارشی از وضعیت شبکه در ایام پیک سال جاری ارائه کرد. و همچنین افزایش شدید پیک مصرف برق در استان گیلان و قدمت تجهیزات. ، بر لزوم انجام پروژه های مختلف برای توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه تاکید و در خصوص پروژه های جاری برای عبور موفقیت آمیز از پیک بار ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه کرد.

حسن قنبرزاده افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و بارش شدید برف در سال های گذشته در استان گیلان اقدامات پیشگیرانه برای حفظ پایداری شبکه در فصل زمستان در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا