بانک و بیمه

آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، متن کامل پیام آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

انتخاب هوشمندانه شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال ۱۴۰۳ توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بار دیگر اهمیت موضوع را یادآوری می کند. اقتصاد در مسیر راهبرد کلان جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به هدف «پیشرفت و عدالت». توجه ویژه معظم له به مشارکت و نقش مردم و بخش خصوصی در اقتصاد و نیز افزایش تولیدات داخلی و حمایت از تحقق اصل چهل و چهارم قانون اساسی نمایان شد.

در این زمینه جایگاه و مسئولیت نظام بانکی کشور به عنوان یکی از محرک های مهم و تعیین کننده در فراهم کردن بسترهای تحقق اهداف شعار راهبردی سال جاری امری مسلم و غیرقابل انکار است و می تواند به هم افزایی با اقتصاد و اقتصاد کشور دست یابد. سیاست دستیابی به دیپلماسی دولت فعلی در سطوح منطقه ای و جهانی. ایجاد فرصت ها و ظرفیت های قدرتمند برای گسترش فعالیت های مردمی در عرصه اقتصاد و تسهیل در افزایش تولید ملی.

بانک سپه «به عنوان یکی از ارکان مرکزی و دارای موقعیت راهبردی در نظام بانکی کشور» با شناخت شرایط و واقعیت‌های موجود، تلاش رسانه‌ای دشمن را برای «آگاهی‌سازی ناکارآمدی مدیریت اقتصادی جمهوری اسلامی» می‌داند. ایران» و «ایجاد ناامیدی از آینده معیشتی و اقتصادی مردم»، آمادگی همه جانبه برای استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آنان برای تحقق شعار امسال، با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و به ویژه با همراهی و مشارکت مردم در این فرآیند. رشد اقتصادی و توسعه کشور با حمایت از تولیدکنندگان و بهره برداری از فعالان اقتصادی به تقویت زمینه های تولیدی کمک می کند. امید است به فضل الهی بر اساس رویکردها و سیاست های مقام معظم رهبری در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور و مشکلات موجود در صحنه اقتصادی و معیشت مردم گامی موثر برداشته شود.

آیت الله ابراهیمی

مدیرعامل بانک سپه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا