خودرو

آمادگی کامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید سعید فطر


آنچه دیگران می خوانند:

بخش خدمات مشتریان ایران خودرو در ایام تعطیلات ویژه در طول سال برای تسهیل در ارائه خدمات به هموطنان و افزایش رضایت مشتریان، طرح های ویژه ای را ارائه می کند. در این زمینه برای عید سعید فطر نیز برنامه ویژه ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، در برنامه پیش رو نزدیک به ۵۰ نمایندگی در قالب یک و دو شیفتی و حمل و نقل شبانه خودروهای کمکی به هموطنان خدمات رسانی خواهند کرد. همچنین نزدیک به ۱۵۰۰ تیم امداد و نجات شرکت امداد خودرو ایران در اقصی نقاط کشور به ویژه جاده های پرتردد در مسیر شهرهای توریستی آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود.

با توجه به پایان ماه مبارک رمضان پیش بینی می شود در این تعطیلات سفرها افزایش چشمگیری داشته باشد، ناوگان امداد و نجات در جاده های پرتردد منتهی به شهرهای توریستی آمادگی کامل دارند. اکیپ های امدادی با ناوگانی متشکل از امدادپلاس، ناوگان خودرو، موتورسواران و پایگاه های امدادی ثابت در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس، قزوین، رشت، تبریز و مشهد برای حمایت از مردم تجهیز شده و در صورت بروز مشکل و نیاز دریافت خدمات، آنها را در اسرع وقت پردازش کنید.

ایساکو با برنامه ریزی کامل و اطمینان از استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در نمایندگی ها و تیم های امداد و نجات، تمهیدات لازم را برای تحویل و توزیع قطعات در نمایندگی ها انجام داده است تا مشتریان در زمان اجرای پروژه در اسرع وقت خدمات لازم را دریافت کنند. در تمام نمایندگی ها از تعطیلات استفاده کنید.

واحد امداد سیار شرکت امداد خودرو ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود به سایر خودروهای سواری بدون در نظر گرفتن شرکت سازنده خدمات عمومی از جمله حمل استاندارد خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باطری های کمکی، سوخت گیری، بازکردن درب خودرو، تعمیرات خرابی و تعویض قطعات یدکی.

دارندگان محصولات ایران خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز در سراسر کشور می توانند درخواست خدمات خود را از طریق مرکز پاسخگویی و پشتیبانی ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ و اپلیکیشن ایساکو ثبت کنند.

لیست نمایندگی های مجاز منتخب در طول روزهای خدمات را می توانید در وب سایت ایساکو مشاهده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا