ترندهای روز

آمار جدید از تعداد کاربران «همستر کامبت»

موسس تلگرام اعلام کرد تعداد کاربران بازی تلگرامی «همستر کامبت» در ۸۱ روز به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر رسید. پاول دوروف می گوید که موفقیت گسترده “همستر کمبت” و راه اندازی توکن بلاک چین آن می تواند بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را به فناوری بلاک چین بیاورد.

موسس تلگرام در پستی عمومی در کانال تلگرامی خود که ۲.۷ میلیون مشترک دارد به موفقیت روزافزون این بازی کلیکی اشاره کرد. این بازی از زمان عرضه در مارس ۲۰۲۴ تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

دوروف به برخی از دستاوردهای چشمگیر همستر کامبت از جمله دستیابی به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه در ۷۳ روز اشاره کرد. به گفته بنیانگذار تلگرام، این مینی اپلیکیشن تلگرام روزانه چهار تا پنج میلیون کاربر جدید جذب می کند و به یکی از سریع ترین خدمات دیجیتال در حال رشد در جهان تبدیل شده است.

توکن “همستر کمبت” چه زمانی منتشر می شود؟

دوروف همچنین پیامدهای مورد انتظار “همستر مبارزه” را که تاریخ آن هنوز مشخص نشده است را برجسته کرد. نقشه راه رسمی این پروژه در وب‌سایت آن نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای و پیاده‌سازی کیف پول درون‌بازی در ماه ژوئن به پایان رسیده است.

دوروف نوشت: به زودی، تیم مبارزه با همستر توکن خود را در تون ایجاد خواهد کرد و مزایای بلاک چین را به صدها میلیون نفر معرفی خواهد کرد. عصر جدیدی در راه است و ما در زمان واقعی شاهد آن هستیم.

در حالی که تیم جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه رسمی توکن آنها فاش نکرده است، کاربران می توانند کیف پول Toon خود را از ژوئن ۲۰۲۴ به بازی مرتبط کنند.

طراحان بازی همچنین پست های متعددی در تلگرام، ایکس و یوتیوب منتشر کرده اند و تاکید کرده اند که سود در ساعت مهمترین معیاری است که بازیکنان باید قبل از ایردراپ توکن ها در نظر بگیرند.

پس از پست دوروف در مورد این بازی، Hamster Combat اعلام کرد که سطح نهایی را برای آواتار همستر کاربران اضافه کرده است. سطح “سازنده” کاربران را ملزم می کند که ۱۸ میلیارد سکه در بازی جمع آوری کنند.

رکوردهای بازی همستر Combat

همانطور که قبلا توسط Cointelegraph گزارش شده بود، Hamster Combat در نتیجه گیم پلی و مکانیک اجتماعی خود به رکوردهای جهانی متعددی دست یافته است.

این بازی راه های مختلفی برای جمع آوری سکه و ارتقای مبادله و افزایش سود ساعتی کاربران برای کاربران دارد. یکی از این راه‌ها، پیوند دادن به محتوای YouTube است که در آن کاربران می‌توانند ۱۰۰۰۰۰ سکه برای تماشای محتوای جدید در کانال Hamster Combat کسب کنند.

تعداد مشترکین صفحه یوتیوب “همستر کمبت” از تعداد مشترکین “مستر هیولا” که محبوب ترین کانال یوتیوب در جهان است، پیشی گرفت.

کوین تلگراف همچنین گزارش داد که این تیم به عنوان اولین کانال یوتیوب که بیش از ۱۰ میلیون مشترک را در یک هفته جذب کرده است، رکورد جهانی گینس را ثبت کرده است.

رویکرد پروژه مبارزه با همستر به شبکه های اجتماعی به دستاوردهای خیره کننده ای منجر شده است.

به گزارش کوین تلگراف، کانال یوتیوب همستر کامبت از زمان راه اندازی در ۲۴ می ۳۲ میلیون مشترک به دست آورده است. پروفایل “X” آن ۱۱.۳ میلیون دنبال کننده و کانال رسمی تلگرام “Hamster Combat” 49.4 میلیون مشترک دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا