ورزشی

آمدن امباپه، رئال را بهم می‌ریزد

امباپه تصمیم خود را گرفته و مصمم است در پایان فصل جاری پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن از این باشگاه جدا شود و برای فصل آینده راهی رئال مادرید شود تا پیراهن این تیم را بر تن کند.

حضور این بازیکن که بسیاری او را بهترین بازیکن حال حاضر جهان می دانند در ترکیب رئال مادرید می تواند آنها را قدرتمندتر کند و مطمئنا این موضوع مورد پسند حریفان این تیم به خصوص بارسلونا نخواهد بود. رقبای قدیمی آنها در لالیگا هستند.

با این حال به نظر می رسد مدیران این باشگاه چندان نگران این موضوع نیستند. دیکو دکو در پاسخ به سوالی گفته بود که امباپه ممکن است تعادل رئال را به هم بزند و حالا لاپورتا هم در مورد این اتفاق اظهار نظر مشابهی کرده است.

رئیس بارسلونا در پاسخ به این سوال که آیا دلش برای رئال مادرید تنگ شده است، گفت: “به هیچ وجه، به هیچ وجه. در عین حال، نمی دانم این اتفاق می افتد یا نه، باید منتظر ماند و دید. احساس می کنم این انتقال. مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

اگر امباپه را بخرند باید یک بازیکن بفروشند، درست است؟ چون نمی توان دو بازیکن را در یک پست بازی کرد و آنها بازیکنان بزرگی در این پست دارند. مطمئناً پولی که برای جذب امباپه پرداخت می شود، رختکن را هم به هم می زند. این چیز خوبی نیست.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا