ترندهای روز

آنجلینا جولی در این سن، قاتل شخصی داشت!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود اخیرا رازی تکان دهنده از گذشته خود فاش کرده است. در ۲۲ سالگی، زمانی که با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می کرد، تصمیم گرفت برای پایان دادن به زندگی خود یک قاتل حرفه ای را استخدام کند.

جولی در مصاحبه با IMDB گفت: زمانی بود که می خواستم شخصی را استخدام کنم تا مرا بکشد. او توضیح داد که ترجیح می داد به جای خودکشی به قتل برسد، زیرا فکر می کرد قبول مرگ او برای عزیزانش آسان تر است.

جولی در مصاحبه دیگری با مجله The Face در سال ۲۰۰۳ جزئیات بیشتری از این تصمیم تکان دهنده را فاش کرد. او گفت: «پیدا کردن یک قاتل در نیویورک چندان سخت نیست. “هرچقدر هم که دیوانه به نظر می رسد، فکر می کنم بسیاری از مردم در جوانی به خودکشی فکر می کنند.”

اما داستان پیچیدگی جالبی داشت. قاتل حرفه ای که جولی با او تماس گرفت از او خواست تا دو ماه در مورد آن فکر کند و دوباره تماس بگیرد. در این مدت، زندگی جولی تغییر کرد و او تصمیم گرفت به زندگی خود ادامه دهد.

جولی در طول سال ها به گذشته تاریک خود اشاره کرده است. در مصاحبه‌ای با ۶۰ Minutes در سال ۲۰۱۱، او گفت: «من روزهای سخت‌تر و تاریک‌تری را پشت سر گذاشتم و زنده ماندم. من جوان نمردم، پس خیلی خوش شانس بودم.»

جولی در صحبت با تایم در مورد سال های جوانی خود گفت که مادر شش فرزند به رشد او به عنوان یک فرد کمک کرد. او می‌گوید: «در جوانی ثبات چندانی نداشتم. در واقع هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم مادر کسی باشم. تصمیم مادر شدن را به یاد دارم. “دوست داشتن سخت نبود. آنچه سخت بود دانستن این بود که از این به بعد من باید کسی باشم که مطمئن شوم همه چیز خوب است.”

امروزه، جولی یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود است و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم دختر شد که در سال ۱۹۹۹ قطع شد.

در حال حاضر جولی درگیر طلاق طولانی مدت از برد پیت است که از سال ۲۰۱۶ ادامه دارد.منابع نزدیک به این زوج می گویند که اختلافات آنها باعث طولانی شدن روند طلاق شده و هیچ یک از آنها حاضر به کوتاهی نیست.

در تحولی جدید، شیلو، فرزند ارشد جولی و پیت، درخواست کرده است که نام خانوادگی خود را تغییر دهد و نام “پیت” را حذف کند.

داستان آنجلینا جولی یادآور این است که حتی ستاره های مشهور نیز می توانند با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم کنند. تجربه او نیز نشان می دهد که با کمک و حمایت صحیح می توان بر مشکلات غلبه کرد و زندگی موفقی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا