ورزشی

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

رئال مادرید در بازی افتتاحیه هفته سی و دوم لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک قدم دیگر به قهرمانی زودهنگام لالیگا نزدیک شد.

به گزارش مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و کار خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همگی خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید که او فصل آینده اینجا بازی خواهد کرد. او استعداد فوق العاده ای است که به خوبی تمرین می کند تا بتواند در رئال مادرید بازی کند. سن او زیاد نیست و به همین دلیل کم کم به ترکیب اضافه می شود.

آنچلوتی درباره مودریچ نیز گفت: آمادگی بدنی او فوق العاده است و در بازی های اخیر به خوبی این را نشان داده است. شرایط او غافلگیر کننده است و می تواند روز سه شنبه مقابل بایرن مونیخ بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی مقابل بایرن مونیخ ایجاد کنم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده و به نظرم عملکرد خوبی داشت. خیلی خوشحالیم که بازیکنان مصدوم به ترکیب اصلی باز می گردند. آنها به ما کمک زیادی خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار مقابل سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی انجام داد. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت: همه فکر می کردند این بازی برای ما آسان است و برای خوش گذرانی به اینجا آمدیم. به استثنای بازیکنانی که اینطور فکر نمی کردند و نگاه بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه این تفکر باعث شد که بازی را خیلی جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و به شایستگی پیروز شد. اینجا پیروز شدن آسان نیست. ما تیم شگفت انگیزی داریم و این تیمی است که من دوستش دارم. برای قهرمانی چهار امتیاز دیگر می خواهیم و به قهرمانی خیلی نزدیک هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا