ترندهای روز

آنچه باید قبل از تمرینات کاردیو انجام دهید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

یک متخصص تناسب اندام اظهار داشت که توالی برنامه تمرینی شما می تواند بر نتایج تاثیر بگذارد.

راندال کلیتور، دانشیار حرکت شناسی، تغذیه و سلامت در دانشگاه میامی، از افراد حاضر در باشگاه می‌خواهد که عادت به زدن وزنه قبل از تمرینات ورزشی را پیدا کنند تا بتوانند وزن خود را حفظ کنند.

در مقاله‌ای برای The Conversation، کلایتور نوشت: «اگر اهداف تمرینی شما حفظ سلامت عمومی و لذت بردن از فواید ذهنی حرکت بدنتان است، تمرین مقاومتی ممکن است در ابتدا کمی تقویت کننده باشد.

کلایتور گفت، کارگران تناسب اندام که تمرینات مقاومتی منظم مانند وزنه برداری، اسکات و پلانکینگ انجام می دهند، می توانند قدرت عضلانی خود را افزایش داده و سلامت روان خود را بهبود بخشند.

تمرین مقاومتی انجام شده قبل از ورزش هوازی منجر به افزایش اندکی در قدرت عضلات پایین تنه می شود بدون اینکه پیشرفت های دیگر در تناسب اندام مرتبط با سلامتی را به خطر بیندازد.

و قطعاً برای هر دو وقت بگذارید، Claytor طرفدار آن است – حتی اگر فضای محدودی در برنامه خود داشته باشید.

او می‌گوید: «انجام هر دو نوع ورزش با هم، به‌ویژه برای افرادی که عوامل خطر بیماری مزمن دارند، بهتر از ورزش برای مدت زمان مشابه است، اما فقط به ورزش‌های هوازی یا مقاومتی پایبند باشند».

کلایتور ادامه داد: «ورزش هوازی فواید زیادی برای سلامت قلب و عروق دارد و برای کسانی که زمان محدودی در روز برای ورزش دارند، عملی تر است.

و در آخر مهم ترین چیز حرکت و ادامه حرکت است.

“توصیه من اکنون این است که یک برنامه ورزشی را بر اساس ترجیحات شخصی خود و آنچه باعث می شود به باشگاه بازگردید ایران تحلیل کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا