اخبار اقتصاد ایران

آنچه که باید در مورد شرکت های امداد خودرو در بندر انزلی بدانیم؟

بدون شک برای جابجایی خودروها و کامیون های خود در انزلی نیاز به اجاره یدک کش دارید.

عملیات حمل خودرو به جابجایی و جابجایی خودروها در داخل و بین شهرها گفته می شود که با کمک ماشین آلات پیشرفته ای مانند جرثقیل خودرو، یدک کش و تجهیزات کافی انجام می شود. برای حمل وسایل نقلیه بدون پلاک، منطقه آزاد، کلاسیک، مسابقه ای، لوکس، ادوات کشاورزی و … به سایر شهرستان های استان گیلان و یا داخل شهر انزلی از ماشین حمل و نقل یا ماشین کمک استفاده می شود. یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت ها کمک ماشین انزلی وی بیش از ۱۰ سال است که در شهرستان بندرانزلی مشغول به کار است.

یک شرکت امداد خودرو حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

وسایل کمکی خودرو برای تعمیر یا حمل و نقل خودرو طراحی و ساخته می شوند. که می توانند خودروهای مختلف را با خود حمل و جابجا کنند. معمولا شرکت های حمل و نقل خودرو با نام شرکت امداد خودرو نیز شناخته می شوند.

در زیر می‌توانید برخی از ویژگی‌هایی را که یک شرکت حمل‌ونقل یا امداد خودرو باید داشته باشد را مشاهده کنید:

  • ایمنی و نگهداری صحیح خودرو در حین حمل و نقل خودرو
  • تاریخچه شرکت امداد خودرو و نظرات مشتریان آن
  • سرعت انتقال خودرو
  • تجهیزات به روز مورد استفاده توسط کمک خودرو
  • فعالیت در تمام ساعات شبانه روز
  • بیمه و گارانتی خودرو
  • هزینه حمل و نقل استاندارد خودرو

قیمت و هزینه کمک خودرو در انزلی چگونه محاسبه می شود؟

بدون شک باید خودروها و وسایل نقلیه خود را در انزلی جابه جا کنید کشیدن اجاره بنابراین، هر یدک کش قیمت خاص خود را دارد. نرخ یدک کش با توجه به یک ترکیب منحصر به فرد تعیین می شود. در این حالت حمل خودروهای باری با توجه به وزن سایر خودروها محاسبه می شود. البته قیمت خود خودرو و درصد لوکس بودن آن در تعویض خودرو تاثیر بالایی دارد.

خودرو امداد در انزلی چه خدماتی ارائه می دهد؟

امداد خودرو انزلی انواع خدمات مربوط به خرابی خودروی شما را انجام خواهد داد. هزینه و قیمت کمک خودرو به شما بستگی دارد. در صورتی که امکان تعمیر خودرو در محل با استفاده از یدک کش یا امداد خودرو وجود داشته باشد، خودرو توسط امدادگر در محل تعمیر می شود و در غیر این صورت خودرو به نزدیک ترین تعمیرکاران یا تعمیرگاه مرکزی خودرو منتقل می شود.

در تمامی برندها خدمات اورژانسی باید به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن انجام شود تا به محل برسد. در ادامه با خدمات کامل اورژانس خودرو آشنا می شوید:

  • تعمیر در محل شما
  • حمل و نقل وسیله نقلیه
  • تعمیرات در محل شامل تعویض و تعمیر قطعات اصلی مانند تعویض تسمه و…
  • تعمیرات باتری خودرو توسط یدک کش یا کمکی ایران خودرو
  • شارژ باتری ماشین با یدک کش
  • حمل خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه به محل سکونت شما
  • باز کردن قفل ماشین بدون کلید

مزایای استفاده از خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو در انزلی

در این قسمت به بررسی مزایای استفاده از خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو در انزلی و مکانیک سیار می پردازیم. این مزایا شامل کاهش زمان توقف، حفظ سلامت خودرو، افزایش ایمنی راننده، صرفه جویی در هزینه و راحتی بیشتر راننده است. استفاده از خدمات حمل و نقل و بکسل خودرو مزایای مختلفی دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت در حل مشکل: خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو معمولا در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود. این به شما این امکان را می دهد که مشکل خود را در اسرع وقت حل کنید و به راه خود ادامه دهید.

کیفیت خدمات: خدمات حمل و نقل و بکسل خودرو توسط شرکت های معتبر و با تجربه انجام می شود. این باعث می شود خدمات آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

صرفه جویی در زمان و هزینه: استفاده از خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو به این معنی است که نیازی نیست خودتان خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید. این کار موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

انواع خودروهای امداد و نجات خودرو انزلی (کشنده)

یدک کش ها یا ماشین هایی که در کمک خودروها نقش دارند به سه دسته تقسیم می شوند که در ادامه به انواع و کاربرد آنها می پردازیم. شناخت خودروهای کمک‌رسان بسیار مهم است زیرا هر زمان که به کمک خودرو نیاز داشته باشیم، می‌توانیم با توجه به نیاز خود درخواست کمک خودرو کنیم. ارائه معتبر و کمک و تسهیل کننده در روند نجات خودرو.

دسته اول این ماشین ها وسایل نقلیه سبک را جابجا می کنند مانند: نیسان یدک کش، وانت مزدا، یدک کش پیکان و… حرکت می کنند چون این ماشین ها سبک و حمل و نقل و کمک رسانی راحت تر هستند، کاربردی تر از سایر وسایل نقلیه نجات سیار، و ما آنها را کامیون یدک کش متحرک می نامیم.

دسته دوم خودروهای امداد و نجات خودروهایی هستند که معمولا در بار می بینیم مانند کامیون های ایسوزو، خاور و … این دسته از خودروهای امدادی خودروهای بزرگتری را نسبت به دسته اول کمک می کنند و جابجا می کنند.

دسته سوم کمک خودرو خودروهایی هستند که احتمالا تا به حال می توانید حدس بزنید، دسته سوم کمک خودرو خودروهای سنگین تری نسبت به دو گروه اول کمک خودرو هستند و همچنان به خودروهایی با همان اندازه و شکل کمک می کنند.

شماره کمک خودرو و یدک کش در انزلی؟

کمک ماشین امیر ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در شهر بندر انزلی با یدک کش با سیستم گیره چرخ/جرثقیل بدون آسیب رساندن به خودرو، امدادرسانی به تمام نقاط بندرانزلی و حومه خدمات ۲۴ ساعته به شما کمک می کنیم. با کمترین قیمت امداد خودرو امیر امدادخودرو-انزلی.ایر یکی از ارزان ترین یدک کش های بندر انزلی است. شماره امداد خودرو انزلی ما به شماره ۰۹۲۱۶۴۵۳۱۲۸ است.

قیمت امداد خودرو انزلی (امیر) مورد تایید مدیریت و کل انجمن امداد خودرو گیلان است و یک ریال هم افزایش قیمت نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا