ورزشی

آوارگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر/ آبی‌ها هم در شهرستان میزبانی می‌کنند؟

مشکل میزبانی تیم های تهرانی در لیگ برتر به بحران تبدیل شده و مشخص نیست این بحران تا کی ادامه خواهد داشت. پس از فرسایش و بازسازی طولانی مدت ورزشگاه آزادی، ورزشگاه تختی به دلیل مشکلات موجود آمادگی میزبانی در فصل جاری را نداشت.

پرسپولیس در هفته اول در اراک میزبان ذوب آهن بود و به نظر می رسد این اتفاق برای استقلال در هفته دوم هم بیفتد. طنز تلخ اینجاست که پایتخت ایران با این همه تاریخ و ثروت و ۲۰ میلیون جمعیت ورزشگاهی برای برگزاری مسابقه فوتبال ندارد و تیم های قدیمی و پرطرفدارش باید برای بازی از شهرها آواره شوند. .

تیم فوتبال استقلال این هفته میزبان ملوان است اما هنوز محل برگزاری این دیدار مشخص نیست. طبق برنامه قبلی قرار بود ورزشگاه شهدای قدس در هفته دوم میزبان آبی ها باشد اما مدیر این ورزشگاه اعلام کرد که بازی فوق در این ورزشگاه برگزار نمی شود.

رحیمی در خصوص اینکه آیا دیدار استقلال و ملوان در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود، تصریح کرد: در حال اجرای کارها هستیم اما به احتمال زیاد بعد از بازی های هفته سوم تیم برای بازی های استقلال آماده می شود.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات آب شرب، سرویس بهداشتی و… در این مجموعه حل شده است، گفت: این مشکلات در حال رفع است اما ورزشگاه برای این بازی آماده نمی شود.

مدیرکل شهدای شهرستان قدس درباره نحوه برگزاری دیدار هوادر و خیبر در این ورزشگاه گفت: آن هفته تمام نیروهای ما شبانه روزی کار کردند و هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. شهردار و همه عوامل قدس دست به دست هم دادند تا کارها پیش برود. ما فشار زیادی را تحمل کردیم اما بازی استقلال این هفته اینجا برگزار نمی شود.

استقلال – ملوان در قزوین برگزار می شود؟

محمد بدافره با اشاره به اینکه ملوان به قصد سه امتیاز به مصاف استقلال می رود، گفت: مکان دیدار ما با استقلال هنوز مشخص نشده است و نمی دانیم در کدام ورزشگاه باید بازی کنیم و این باعث می شود که این اتفاق بیفتد. سخت است زیرا جمعه بازی داریم و باید زودتر هتل پیدا کنیم تا تیم بماند. علاوه بر این، ما همچنین باید بلیط را رزرو کنیم.

وی ادامه داد: اگر می توانستیم در تهران بازی کنیم راحت تر بود اما به نظر می رسد ورزشگاهی در تهران آماده میزبانی نیست. بنابراین احتمال بازی در قزوین وجود دارد زیرا ورزشگاه این شهر دارای سیستم VAR است و نیازی به انتخاب ورزشگاه دیگری برای بردن تجهیزات VAR به آن ورزشگاه نیست.

امیدوارم باشگاه استقلال به زودی ورزشگاه را به سازمان لیگ اعلام کند تا سازمان لیگ به ما اطلاع دهد و بلیت تهیه کنیم و هتل بگیریم. البته اگر بازی در قزوین باشد وزش باد شدید کار را برای هر دو تیم سخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا