فناوری

آپدیت iOS 17.4 ظاهراً باعث تخلیه سریع‌تر باتری آیفون‌ها می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

اپل هفته گذشته iOS 17.4 را منتشر کرد. این به روز رسانی برنامه ها و چندین ویژگی دیگر را در اتحادیه اروپا فعال می کند. با این حال، به نظر می رسد iOS 17.4 نیز باعث می شود تا باتری گوشی ها سریعتر خالی شود.

بر اساس گزارش های موجود، یکی از کاربران در شبکه های اجتماعی مدعی شده است که پس از دریافت این آپدیت، باتری آیفون وی تنها در عرض دو ساعت ۴۰ درصد کاهش یافته است. کاربر دیگری می گوید که باتری آیفون او پس از نوشتن و ارسال دو پست در شبکه اجتماعی X 13 درصد خالی شده است. علاوه بر این، کاربر دیگری مدعی شد که شارژ آیفون او یک شبه بدون استفاده از ۶۰ درصد به صفر رسیده است.

iOS 17.4 همچنین سرعت شارژ را کاهش می دهد

به نظر می رسد شارژ باتری نیز پس از نصب iOS 17.4 مشکل ساز باشد. در همین رابطه کاربری که آیفون ۱۱ پرو دارد گزارش داد که پس از دریافت این آپدیت گوشی خود را با شارژ ۴۰ درصدی وصل کرده و پس از چهار ساعت باتری دستگاهش تا ۹۴ درصد شارژ شده است.

با توجه به این مسائل، چندین کاربر آیفون سعی کرده اند به دیگران هشدار دهند که iOS 17.4 را در شبکه اجتماعی X نصب نکنند.

اپل هنوز به این مشکل پاسخ نداده است. اگر به هر دلیلی به‌روزرسانی iOS 17.4 را دریافت کرده‌اید و با تخلیه سریع باتری مواجه هستید، راه‌هایی وجود دارد که بتوانید عمر باتری دستگاه خود را به حالت عادی برگردانید. برای مثال از قسمت باتری در تنظیمات دستگاه خود می توانید برنامه هایی که بیشترین مصرف باتری را دارند را مشاهده کرده و آنها را حذف کنید. همچنین می توانید با کاهش روشنایی صفحه یا خاموش کردن ویژگی همیشه روشن آن (AoD) از تخلیه سریعتر باتری دستگاه خود جلوگیری کنید.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا