فناوریمنهای تحلیل

آکالا، تنها دلیل رشد فروش اینترنتی لوازم خانگی در سال 1403 اعلام کرد.

آکالا مرجع تخصصی فرش و مبلمان و لوازم خانگی در سال ۱۴۰۲ فعالیت خودش رو در اصفهان شروع کرد و  با توجه به رشد صنعت فروش اینترنتی کالا در سال ۱۴۰۳ با افزایش  ۵۰۰درصد  فروش اینترنتی لوازم خانگی در ایران همراه بوده است.

آکالا، تنها دلیل رشد فروش اینترنتی لوازم خانگی در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد. قیمت رقابتی در بین سایت های فروشگاه اینرنتی (دیجی کالا، آکالا، ترب، تکنو لایف) بسیار نزدیک بود و هر  کدام از این پلتفرم ها در تلاش برای بهترین قیمت و درواقع کف ترین قیمت محصول در ایران بود. اما آکالا  علیرغم اینکه  یکی از دغدغه های اصلیش ارائه کف ترین قیمت محصول و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت بوده با معرفی  شیوه خرید غیر نقدی یا همون خرید قسطی به عنوان مزیت در بین فروشگاه اینترنتی معرفی کند.

فروش اینترنتی لوازم خانگی در ایران ، طی ۶ ماه اخیر با رشد سه تا پنج برابری بوده است . آکالا در حال حاظر همکاری مستقیم با کارخانه‌ها و تامین کنندگان معتبر ایرانی دارد این برندهای نام آشنا عبارتند از  اسنوا ، دوو، نیکسان، کاستلو، کاخلر،  بوده است. فروش لوازم خانگی ایرانی  از آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی طی ۶  فوق العاده بوده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

مجموعه لوازم خونگی آکالا از سال ۱۳۷۰ به صورت حضوری در عرصه فروش لوازم برقی خانگی ، فرش و مبلمان فعالیت داشته و از سال ۱۴۰۳ به منظور رفاه حال مشتریان  با راه اندازی وبسایت فروش اینترنتی لوازم خونگی پا به عرصه رقابت در فروش آنلاین گذاشته است. در فروشگاه لوازم خونگی شما می‌توانید از بهترین و متنوع‌ترین برندهای لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه اعم از فیلیپس ، بوش ، دلونگی، تفال، کوخ و سایر برندهای مطرح جهان مشاهده نموده و پس از انتخاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارزان‌ترین روش کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند. چشم انداز لوازم خونگی بنا به این است که در تمام زمینه های لوازم خانگی برقی از قبیل کوچک، بزرگ و صوتی و تصویری جایگاهی را برای خود در میان هموطنان عزیزی که خرید آنلاین انجام می دهند به وجود آورد.

روش فروش اقساطی لوازم خانگی

فروش اقساطی www.Akala.ir لوازم خانگی با اعتبار چک بانکی معمولا به صورت زیر انجام می شود

ابتدا لوازم خانگی را که می خواهید خریداری کنید را از سایت انتخاب می کنید .

کارشناسان ما از طریق سامانه اعتبارسنجی بانک ، اعتبار شما را ارزیابی می کنند تا مشخص شود که آیا درخواست شما قابل قبول است یا خیر . این ارزیابی ممکن است شامل بررسی اعتبار و بررسی سابقه مالی شما باشد.

اگر بانک سابقه مالی شما را برای پرداخت چک ، برای خرید اقساط تایید کرد کارشناسان فروش آکالا  با شما تماس می گیرند تا در مورد تعداد چک مبلغ پیش پرداخت، مبلغ بازپرداخت و اقساط با شما صحبت کنند.

 

مشاوره تخصصی خرید لوازم خانگی AKALA.IR

از آنجایی که برای تیم پشتیبانی  آ کالا Akala فروش آغاز یک تعهد است، ما با ارائه مشاوره رایگان در تمامی مراحل خرید، از انتخاب کالای مورد نظر تا ارسال، نصب، راه‌اندازی و حتی فعال سازی گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر با شما خواهیم بود.

با مشاوره رایگان آ کالا  نه تنها بهترین کالای مورد نظرتان را پیدا می کنید، بلکه می ‌توانید از تسهیلات متنوع  آکالا مطلع شده و با خیال آسوده خریدتان را انجام دهید. کارشناسان و مشاوران   آکالا از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی شما خواهند بود. بنابراین قبل از خرید هر سوالی درباره محصولات، جشنواره یا هدایا، طرح پیش فروش یا سایر طرح ها داشتید، روی آکالا حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا