طلا و ارز

آیا افزایش قیمت دلار بخاطر جوسازی است؟







کیهان مدعی شد: دلالان ارز در بازار دلایل افزایش قیمت دلار در این روزها را در ناآرامی های منطقه می بینند در حالی که منطقه چند ماهی است با ناآرامی مواجه است اما بازار ارز با ثبات است. بنابراین اخبار و فضای پیرامون رویدادهای منطقه بیش از آن که خود اتفاقات رخ دهد، عامل نوسانات بازار ارز است.



به گزارش ایران تحلیل، روزنامه کیهان با اعتراف به افزایش افسارگسیخته قیمت دلار، در عین حال اعلام کرد که بازار آرام است و خریدار وجود ندارد.

علیرغم تلاش دلالان برای گرم نگه داشتن خرید و فروش دلار و بالا نگه داشتن قیمت ها به صورت هیجانی، مشاهدات نشان می دهد که در میدان فردوسی، میدان استانبول و سبزه، رغبتی برای خرید دلار وجود ندارد – سه مکان مهم باز کردن خارجی. معاملات بورس دلالان فارکس در بازار، دلیل افزایش قیمت دلار امروز را ناآرامی های منطقه می دانند، در حالی که این منطقه چند ماهی است که با ناآرامی مواجه است، اما بازار ارز با ثبات بوده است. بنابراین اخبار و فضای پیرامون رویدادهای منطقه بیش از آن که خود اتفاقات رخ دهد، عامل نوسانات بازار ارز است.

این روزنامه افزود: در روزهای اخیر به دلیل تشدید ناآرامی ها قیمت دلار افزایش یافت و روز گذشته قیمت فروش این ارز از سوی معامله گران در محدوده ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد اما خریدار نداشت. اما برخلاف روزهایی که صف های خرید دلار در صرافی ها بسته بود و میدان فردوسی مملو از خریداران ارز بود. در حال حاضر با وجود افزایش قیمت ها خبری از صف خرید نیست و از آن زمان تا حد زیادی دلیل این افزایش قیمت بوده است و در حالی که این افزایش به دلیل اتفاقات سیاسی منطقه است، برخی نگران کاهش ناگهانی آن هستند. با آرام شدن نرخ ارز، سعی می کنند دلارهای خود را بفروشند.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا