ورزشی

آیا طارمی برای حضور در اینتر با دردسر مواجه می‌شود؟

فدریکو پاستورلو، ایجنت معروف دنیای فوتبال روز گذشته تصویری از خود در کنار مهدی طارمی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن لوکیشن میلان درج شده بود.

اگرچه پاستورلو پس از دقایقی این پست را از صفحه شخصی خود حذف کرد، اما فابریزیو رومانو در توییتر خود اعلام کرد طارمی تست های پزشکی را پشت سر گذاشته و قراردادش با اینتر امضا شده و تنها اعلام رسمی باقی مانده است. است.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز در این رابطه نوشت: طرفین در پرتغال با هم دیدار کردند و قرارداد را امضا کردند. مهدی طارمی بازیکن جدید اینتر است. در واقع، تنها چیزی که باقی می ماند، اعلام رسمی تایید شده توسط گاتزتا دلو اسپورت است.

اینها بر خلاف تصور و اخبار درج شده در فضای مجازی برای مهدی طارمی دردسر ایجاد نمی کند و همه چیز قانونی شده است. این قانون به تیم های اروپایی اجازه می دهد ۶ ماه قبل از پایان قرارداد این بازیکن با این بازیکن وارد مذاکره شوند.

حتی قرار ملاقات در این زمان مجاز است. البته زمان قرارداد جدید بعد از اتمام قرارداد قدیم درج می شود و پس از آن قطعی و رسمی می شود. اینتر با مهدی طارمی همه چیز را تمام کرده و در ماه ژوئن از این بازیکن به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا