اخبار بورس

آیا مدیرعامل ثنور می تواند در وبینار تارگت دهد؟ + فیلم وبینار

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام، تانور این یکی از سودآورترین سهام در دو سال گذشته بود. سهامی که عملکرد مدیریتی آن باعث شده تا دو حسابرس قربانی تصمیمات خود شوند (این مقاله را اینجا بخوانید) و سازمان و تنظیم کننده های مبادله باید روی این موضوع تمرکز کنند.

این سهم در نیمه دوم سال افت عجیبی را تجربه کرد شهریور قیمت او در هر ماه به حدود ۶۴۰ تا ۶۵۰ تومان رسید و در همان زمان برتر فعلی او بود محمدرضا حسن زاده (اکنون واجد شرایط) وبینار برگزار می کند و در این وبینار از قیمت بالای سهام صحبت می کند!

بخشی از این وبینار این است ظاهرا در ۲۸ ام شهریور ماه سال جاری با دست نگه داشته شد نبض بازار سهام رسید در ادامه می توانید ویدئو و متن این قسمت از فیلم را مشاهده کنید.

محمدرضا حسن زاده وی در این وبینار گفت: این سوال بسیاری از دوستان است، به خصوص کسانی که بر اساس تحلیل بنیادی سهام خرید و فروش می کنند، نه کسانی که بر اساس مشکلات فنی و جو روانی تصمیم می گیرند. سوالی است که مدیران کسب و کار دارند صادقانه و حرفه ای: قیمت روز تانور چقدر است؟ به گفته مدیران این شرکت آیا قیمت روز این سهم منصفانه است؟

پاسخ می دهد: حقیقت این است که قیمت روز سهام امروز حدود ۶۶۰ یا ۶۷۰ تومان بود اصلا قیمت منصفانه ای نیست! بر اساس آخرین NPV محاسبه شده که با حداقل ۴ یا ۵ کارگزار عمده فعال در سهام خود و در سایت شرکت به اشتراک گذاشته ایم، دوستان می توانند آن را به بدترین و بدبینانه ترین شکل مشاهده کنند. ارزش ذاتی شرکت بیش از ۲۳۰۰ تومان می باشد. اگرچه بسیاری از امتیازات و فرصت هایی که این شرکت تدارک دیده و هم اکنون به تدریج در حال اجرا شدن است، اما از آنها غافل هستیم. اما اگر بخواهیم مجوزهایی را که شرکت تهیه کرده را در پروژه هایی که تاثیر زیادی در پروژه ها دارد، بگنجانیم. ارزش ذاتی سهام این شرکت بیش از ۴۵۰۰ تومان است! حالا اگر این سهم ۶۵۰ تومان، ۶۶۰ تومان معامله می شود، قطعا منصفانه نیست!

بعد از این مصاحبه نگاهی می اندازیم به قیمت این سهم چه شد!

زمانی که این وبینار در ۲۸ برگزار می شود شهریور ماه، در این زمان قیمت نهایی سهام تانور ۶۴۱ تومان بود. این را بعد از وبینار تا ۶ به اشتراک بگذارید آبان به ۴۸۲ تومان در ماه کاهش می یابد. نماد در این زمان و در ۲۳ معلق است آبان ماه با یک مکاشفه مهم آغاز می شود. تا ۱۱ به اشتراک بگذارید آذر و قیمت ۵۸۲ تومان افزایش می یابد و دوباره روند نزولی را آغاز می کند یعنی تا آخرین قیمت بسته شده برابر با ۱۳. دی اردیبهشت است ۵۳۵ تومان!

حالا چند سوال از رگولاتورها:

  • آیا رهبران شرکت می توانند وبینارهایی برای سهامداران برگزار کنند؟
  • هدف از این وبینار چیست؟
  • آیا همه سهامداران در این وبینار حضور داشتند؟
  • چه موضوعاتی در این وبینار مورد بحث قرار خواهد گرفت؟
  • آیا تمام اطلاعات در وبینار در کدال ارائه شده است؟
  • آیا مدیرعامل حق بیان هدف در وبینار را داشت؟

نبض بازار سهام حق هرگونه پاسخگویی از سوی مدیران ثنور را برای خود محفوظ می دارد و با انتشار آن پاسخ موافقت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا