ترندهای روز

آیا مرد جوان راز گم شدن برادرش را می‌داند؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

حدود دو سال پس از قتل پسر جوان، وی مفقود شد و خانواده اش ناپدید شدن وی را به پلیس و مقامات قضایی گزارش کردند. خانواده جوان مفقود شده در حین برداشتن تمامی کارت های بانکی و مدارک شناسایی فرزندشان اعلام کردند که پسرشان مفقود شده است. به این ترتیب تحقیقات برای یافتن پسر جوان آغاز شد اما اثری از او یافت نشد تا اینکه مدتی پیش مبلغ ۵۰ میلیون تومانی را که در یکی از حساب هایش بود برداشت کرد و با بررسی دوربین های مداربسته مشخص شد برادر پسر گمشده از حسابش پول برداشت کرد. بوده است به این ترتیب این مرد مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: من در مفقود شدن برادرم نقشی ندارم. رابطه ما خوب بود و اصلا نمی دانم چه کسی از حساب برادرم پول گرفته است.

این مظنون همچنین گفت: آخرین باری که برادرم را دیدم با هم بودیم و در نهایت بعد از اینکه برادرم را رها کردم به اصفهان رفتم و از آن زمان دیگر خبری از او ندارم.

در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی متوجه شدند که این مرد برخلاف ادعای خود با برادرش اختلاف داشته است. ضمن اینکه وی پس از آخرین دیدار با خودروی شخصی خود به اصفهان نرفت، بلکه با اتوبوس بین شهری راهی این شهر شد. به این ترتیب وی به عنوان مظنون دست داشتن در ناپدید شدن و حتی قتل برادرش دستگیر شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا