ارزهای دیجیتال

آیا مرگ همستر کامبت نزدیک است؟

به گزارش افق میهن:






اخبار جدید در مورد اختلاف داخلی بین سازندگان و سرمایه گذاران بازی Hamster Combat نگرانی ها در مورد تاخیر و لغو ایردراپ توکن بازی را افزایش داده است.





به گزارش افق میهن،

خبر جدید Hamster Kombat بازی محبوب Web3 کاربران این بازی را شوکه کرده است. به نظر می رسد اختلافات داخلی سازندگان این بازی پرطرفدار که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، منجر به بروز مشکل در توکن های airdrop این بازی کلیکی شده و آینده بازی را زیر سوال برده است.

رد پیشنهادهای سرمایه گذاری از سوی سازندگان همستر کمبت

به تازگی اخبار متعددی در مورد رد پیشنهاد چند شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر توسط سازندگان این بازی منتشر شده است. این تصمیم سازندگان همستر کمبت بسیاری از کاربران را نگران کرده است. اگرچه تصمیم تیم Hamster Combat حفاظت از بازیکنان و حفظ محیط بازی بود، اما اکنون بسیاری از کاربران پایداری این بازی و توکن آن را زیر سوال برده اند. با ایجاد بلاتکلیفی در بین کاربران این بازی، بسیاری از بازی های مشابه در فضای رمزارزها قصد دارند از این فرصت استفاده کرده و بازیکنان جدید را جذب کنند.

ناامیدی از فهرست همستر توکن

اگرچه حدود دو هفته پیش اخباری مبنی بر قرار گرفتن توکن بازی Hamster Combat در صرافی ارزهای دیجیتال Binance منتشر شده بود، اما شایعات منتشر شده اخیر امید کاربران را بر باد داده است. انتشار توکن های همستر برای جولای سال جاری برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل چالش های فنی در اجرای ایردراپ اصلی بازی، این امر به تعویق افتاد. در حال حاضر، توکن $HMSTR برای معاملات قبل از بازار در صرافی‌های Gate.io، OKX، BuyBit، KoCoin و BitGate فعال است. با این حال، زمان رسمی و دقیق توکن airdrop نامشخص است.

آیا همستر کمبت یک کلاهبرداری بود؟

شخصی به نام الکس از پروژه ساده در کانال تلگرام خود با بیش از دو میلیون دنبال کننده از پایان پروژه همستر کامبت خبر داد. به گفته وی، اختلافات درونی بین اعضای این بازی وجود داشت. اگرچه سازندگان این بازی قول داده بودند ۱۸.۶ درصد از سود بازی را به سرمایه گذاران بدهند، اما مدیرعامل این بازی اکنون از پرداخت سهم سرمایه گذاران طفره می رود. سرمایه گذاران بازی در حال آماده سازی شکایت علیه تیم بازی Hamster Combat هستند. به دلیل این اتفاق، لیست توکن های این بازی حذف شده است.

انتشار این خبر باعث نگرانی شدید کاربران بازی شده است و بسیاری از این افراد از سازندگان بازی Hamster Combat خواسته اند تا پاسخ قانع کننده ای به این خبر بدهند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی آیا این گزارش افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا