فناوری

آیفون تاشدنی اپل تا دو سال آینده از راه می‌رسد؛ اما نه برای رقابت با زد فولد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

ظاهرا در دو سال آینده شاهد رونمایی از آیفون های تاشو خواهیم بود که ممکن است شباهت هایی به تاشوهای سامسونگ داشته باشند.

طبق گزارش The Information، اپل همچنان در حال کار بر روی یک آیفون تاشو است که ممکن است تا سال ۲۰۲۶ عرضه نشود. گفته می شود این گوشی هوشمند به صورت افقی تا می شود. مشابه طراحی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ.

زود اسفند ۱۴۰۲، The Information گزارش داد که اپل در مراحل اولیه تولید دو نمونه اولیه آیفون تاشو است. با این حال، به نظر می رسد که اپل در حال حاضر بر روی یک طراحی خاص استقرار یافته است. زیرا اطلاعات می گوید این دستگاه دارای نام مستعار داخلی (V68) است. این نشان می دهد که این ایده از مرحله مفهومی فراتر رفته و در حال حاضر با مشارکت تامین کنندگان در حال ساخت است.

همانطور که گفته شد، گوشی تاشو اپل قصد رقابت با گوشی تاشوی مانند Z Fold 6 سامسونگ را ندارد و طراحی شبیه به طراحی Z Flip 6 (طراحی پوسته) خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، اپل همچنان در تلاش است تا قاب این آیفون را در حالت باز تا حد امکان کم عمق کند و دستگاه را نازک‌تر کند. این گزارش گزارش اخیر دیجی‌تایمز را تایید می‌کند که جزئیات مشابهی درباره برنامه‌های اپل برای یک گوشی تاشو ارائه می‌دهد.

شایعات اخیر نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی یک دستگاه مک بوک تاشو است که می تواند در اوایل سال ۲۰۲۶ عرضه شود.

علاوه بر کار بر روی تلفن های تاشو، The Information گزارش می دهد که اپل ممکن است در حال آماده شدن برای به روز رسانی آیفون سال آینده با دیافراگم مکانیکی باشد که به کاربران امکان می دهد جلوه عمق میدان را به دست آورند.

افکت عمق میدان در حالی که فوکوس روی سوژه را حفظ می کند، پس زمینه تصویر را تار می کند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی آیفون بسیار نازک تری برای سال ۲۰۲۵ است.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا