ارزهای دیجیتال

آینده دانش‌آموزان بازیچه کشمکش‌های جناحی/ دانش‌آموزان موش آزمایشگاهی نیستند

یک کارشناس آموزشی معتقد است که در سالهای اخیر آنها بنیادهای آموزشی را آنقدر تغییر داده اند که دانش آموزان گیج شده اند و اکنون نتیجه دانش آموزان کلاس دهم را داریم. ما می دانیم که میانگین میانگین شما به ۱۱ دشوار است ، این به معنای کاهش شدید در کاهش تحصیلی است.

طبق گفته های Business News ، اگر بخواهیم به طور عادلانه به تاریخ آموزش نگاه کنیم ، بیش از همه دانش آموزانی که قربانی سیاست یک و دو هستند ، وجود دارند. آینده شما هر بار در مبارزات کسری و سیاسی با یک راه حل یا لغو بازی می شود. این عدالت آموزشی سالها از واژگان خارج شد ، اما هنگامی که کارمندان دولت به نام این عدالت آموزشی هر فاجعه و انگیزه دانش آموزان را ایجاد می کنند.

تقریباً دو سال پیش بود که آزمون ورودی ، که باید برابری آموزش را برای همه دانش آموزان تنظیم کند ، برای شما کابوس تلخی شده است. قطعنامه ای که بارها توسط کارشناسان آموزشی و حتی کارمندان دولت وزارت آموزش و پرورش مورد انتقاد قرار گرفت ، در حالی که بالاترین توصیه های انقلاب فرهنگی ادعا می کند که بسیاری از دانشجویان از این تصمیم راضی هستند. اختیارات آماری این شورا اکنون اثبات “توافق” اکثریت دانشجویان است ، سوالی که هنوز به آن پاسخ داده نشده است.

شوک جدید تا دانش آموز کلاس یازدهم

در آخرین رویداد ، شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت که تأثیرات امتحانات نهایی کلاس یازدهم را در آخرین روزهای سال گذشته در یک جلسه اضطراری اعلام کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که Alireza Karbala’i ، شورای برتر انقلاب فرهنگی ، وظیفه امتحانات نهایی کلاس یازدهم و دوازدهم را به شورای دانشگاه واگذار کرده بود.

وی افزود: “این برای امتحان ورودی تأیید شد تا تمام دوره های امتحان نهایی در کلاس یازدهم و دوازدهم برگزار شود.” این امر به دلیل اعتماد به شورای دانشگاه آسیب دید ، زیرا در ماه مارس اعلام کردیم که قسمت های یازدهم دو درس را امتحان کرده و دوره ها را اعلام کردیم. این حتی تصویب شد و نامه توسط رئیس جمهور امضا شد.

Karbala’i ادامه داد: اما اکنون و در پایان ، ما می گوییم که در کلاس یازدهم تمام دوره های امتحانات نهایی امتحانات نهایی را دارند و درس ها و دانشجویان باید در این مدت کوتاه که بدون هیچ امتحان نهایی هستند ، عمیقاً تحصیل کنند.

دانشجویان موش آزمایشگاه نیستند

متاهار میری ، مدرس و کارشناس آموزشی می گوید: “متأسفانه ، مقامات معتقدند که موش های آزمایشگاهی وجود دارند که سعی می کنند روش های مختلف تدریس ، امتحانات ورودی دانشگاه و غیره را امتحان کنند.”

“در سالهای اخیر ، او مبانی آموزشی را تغییر داده است که دانش آموزان گیج شده اند ، و اکنون ما نتیجه دانش آموزان کلاس دهم را داریم. می فهمیم که میانگین آنها برای ۱۱ دشوار است ، این به معنای کاهش شدید در کاهش تحصیلی است.” اگرچه مقامات سعی می کنند این کرونا را بیاورند ، اما داستان این است که عدم توجه به کیفیت آموزش در مدارس ، به ویژه در مدارس دولتی ، یکی از دلایل اصلی این امر است.

عدالت آموزشی عذرخواهی است

میری می گوید: متأسفانه ، این بازی دیگری است که از دوره های مافیا -Mafia به منظور افتتاح در چند سال گذشته دبیرستان ، این بازی دیگر است.

چگونه می توان با دانش آموزانی که در سازمان های غیر انتفاعی تحصیل می کنند ، رقابت کند وقتی دانش آموزان کلاس یازدهم و دوازدهم اغلب کیفیت تحصیلی خوبی در مدارس دولتی ندارند و فقط ادعا می کنند که عدالت آموزشی در کشور هستند؟

دانش آموزان همان مجوزها را با انگیزه تر می کنند

مربی و کارشناس آموزشی می گوید: “چنین برخوردها و تصمیماتی که دانش آموزان در آن مهم نیستند نه تنها باعث عدالت آموزشی نمی شوند که انگیزه و اعتماد آنها از بین می رود.” اکنون می توانیم دانش آموزان کمتری پیدا کنیم که انگیزه کافی برای تحصیل و یادگیری در مدرسه دارند. آنها ترجیح می دهند رویاهای خود را در فضای مجازی جستجو کنند بدون اینکه این وسایل و شانه ها را درک کنند و هر روز یک قانون جدید را اجرا کنند.

سوال مهم این است که آیا سرنوشت دانشجویان و تولید کنندگان آینده این کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است یا چه اعتبار و اعتبار شورای انقلاب فرهنگی ، که ادعا می کند تحت بازده تضعیف می شود. این واقعیت که دانشجویان و آینده آنها زندانیان بازی های گروهی پارلمانی و درگیری های سیاسی هستند نیز مشکلی است که ما فقط می توانیم در ایران تجربه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا