فناوری

آیگپ حامی استعدادهای کشتی ایران/ همه فن حریف امشب به روی آنتن می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فصل دوم برنامه همه جانبه با حمایت پیام رسان آیگپ به عنوان حامی استعدادهای کشتی، امشب روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی IGP، برنامه همه فن حریف، برنامه ای ۴۰ قسمتی برای جوانان و جوانان علاقمند به کشتی است. در این برنامه ۶۴ کشتی گیر در دو رشته رشته و آزاد روی تشک می روند.

در اولین دوره از برنامه چند استعدادی که از شبکه ورزش سیما پخش شد، برگزیدگان این مسابقه استعدادیابی به تیم ملی راه یافتند و با کسب مدال های رنگارنگ افتخار آفرینی کردند. پس از آن تهیه کنندگان برنامه تصمیم گرفتند از تجربه موفق دور قبل برای پخش سری دوم این برنامه از شبکه سوم سیما بهره ببرند.

پیام رسان آیگپ به عنوان حامی اصلی برنامه همه جانبه از استعدادهای کشتی حمایت خواهد کرد.

«برنامه مخالف تمام فنی» پس از اخبار ورزشی از شبکه سوم سیما و همزمان از طریق پیام رسان ایگاپ پخش می شود.

پیام رسان ایگاپ در راستای پخش این برنامه تصمیم گرفت حواشی جالب همه مخالفان را با عنوان «همه مخالفان پلاس» در این پیام رسان منتشر کند. برنامه دیدنی All-Tech Rival Plus در ۴۰ قسمت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ از ایگاپ پخش می شود.

علاقه مندان به کشتی در صورت عدم امکان شرکت در برنامه همه جانبه امسال (استعدادهای کشتی) می توانند فیلمی از فنون کشتی که می توانند در IGAP انجام دهند را با حداکثر زمان یک دقیقه و به صورت افقی ارسال و دریافت کنند. شانس آنها برای شرکت در برنامه استعدادیابی سال آینده.

شرکت در نظرسنجی و افزایش امتیاز در IGP یکی دیگر از بخش های متنوع سرویس “تمام فنی” در IGP است و کاربران این پیام رسان می توانند در نظرسنجی های روزانه مربوط به هر قسمت از برنامه “تمام فنی” شرکت کرده و امتیاز دریافت کنند.

آخرین اخبار و اطلاعات این برنامه و همچنین اخبار کشتی ایران و جهان در کانال رسمی برنامه تمام فناوری و همچنین کانال رسمی فدراسیون کشتی در اختیار کاربران AiGP قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از خدمات متنوع آل تکنیکال، پخش زنده این برنامه، تماشای آل تکنیکال پلاس و همچنین استفاده از سایر امکانات پیام رسان IGP، عدد ۵ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال و این اپلیکیشن ایرانی را دانلود و نصب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا