بانک و بیمه

آیین معارفه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید برگزار شد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، مراسم معارفه ابوذر سروش مدیرعامل و سید هاشمی به عنوان رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری امید با حضور آیت الله ابراهیمی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد. بانک سپه، اعضای هیئت مدیره امید و مدیر شرکت های تابعه هلدینگ امید. این مراسم در ساختمان سپه سرلشکر شهید قاسم سلیمانی بانک سپه برگزار شد.

در این مراسم آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با قدردانی از زحمات صالح آبادی در مدت تصدی مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری امید، حضور وی در مدیریت کوتاه مدت همراه با برکات فراوان را به این شرکت منتسب کرد و افزود: ساماندهی زیرمجموعه های امید و انجام فعالیت های عمرانی. یکی از ارزشمندترین فعالیت های او در دوران مدیریتش در گروه سرمایه گذاری امید بود.

مدیرعامل بانک سپه ضمن آرزوی موفقیت برای صالح آبادی از زحمات فهیمی سرپرست گروه سرمایه گذاری امید تشکر کرد.

وی ساماندهی سرمایه گذاری ها، توسعه داخلی هدفمند و تعمیق کمی و کیفی گروه سرمایه گذاری امید را از مهمترین برنامه های این شرکت برشمرد و بر ضرورت تشکیل گروه انرژی به عنوان برنامه های آتی این گروه سرمایه گذاری تاکید کرد.

مدیرعامل بانک سپه به دستاوردهای درخشان رهبری دکتر دکتر اشاره کرد. ابوذر سروش به عنوان مدیرعامل و دکتر سید مصطفی سیدهاشمی به عنوان رئیس گروه سرمایه گذاری امید خاطرنشان کرد: سروش یکی از برادران وارسته و با حسن شهرت است که سابقه طولانی در موفقیت در عرصه های مختلف مسئولیت داریم و دکتر سیدهاشمی از مدیران پیشکسوت و برجسته کشور است. مطمئنیم با وجود این ترکیب مدیریتی ارزشمند در شرکت گروه سرمایه گذاری امید، همچنان شاهد موفقیت این شرکت در آینده خواهیم بود.

در ادامه ابوذر سروش مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری امید از دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و اعضای هیئت مدیره از زحمات و تلاش های دکتر سپه قدردانی کرد. صالح آبادی و دکتر. فهیمی در نقش مدیرعامل و ناظر گروه سرمایه گذاری امید.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش همه کارکنان هلدینگ امید بتوانیم زنجیره ارزشی را در این شرکت ایجاد کنیم و شاهد موفقیت گروه سرمایه گذاری امید باشیم.

سیدهاشمی، مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری امید نیز از دکتر آیت الله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه گفت: امیدوارم با حضور دکتر. رهبری ابراهیمی و تلاش مشترک ما می‌توانیم سیاست‌های بانک سپه را در گروه سرمایه‌گذاری امید اجرا کنیم.

در پایان این مراسم دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از انتصاب دکتر دکتر خبر داد. سروش و دکتر. سیدهاشمی و از زحمات دکتر لوح سپاس قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا