بانک و بیمه

ابطال تصمیم وزارت اقتصاد درباره سقف کارت به کارت

به گفته بازار ، یک نفر در دادخواست با وزارت اقتصاد و دارایی ؛ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشمول شکایتی است: ابطال معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی. دبیر شورای عالی پیشگیری از بارداری و پیشگیری از بارداری پولشویی و تأمین مالی تروریسم خواستار شده است:

“۱ معاون وزیر و رئیس مرکز اطلاعات مالی ؛ دبیر شورای عالی برای جلوگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم در اطلاعیه شماره ۱/۴/۱۱ از ۰۴.۰۱.۱۱ به رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی اسلامی ایران ، که مبتنی بر پیشگیری از پولشویی است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز این محدودیت را در شبکه بانکی این کشور اجرا کرده است.

۲ـ مدیر کل روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و امور مالی در پاسخ به نقل قول حقوقی یک شهروند در مورد چنین محدودیتی که محدودیت کلی معاملات سطح کلان را تحمیل می کند (و البته اگر کارت محدود به کارت باشد و شکایات کارت محدود است ، و سیاه و سفید و سیاه و سفید -Satana and Fougrations -Satatana و Fougrictica -tool. و سینک و ارقام ورودی و ترکیب بانکداری و ناآرام.

شما گفتید: “در اجرای یادداشت ۲ ، ماده ۲ مفاد اجرایی ماده ۵ قانون شستشوی ضد مون.”

با توجه به متن این یادداشت ، بیان شده است که “اگر مرکز ریسک خدمات یا معاملات بالاتر از سطح قابل قبول را تشخیص دهد ، کسانی که موظف به خودداری هستند” ، و بدیهی است منبع شناخت که توسط بانک و امور اقتصادی کشور مورد نیاز است. علاوه بر این: تعمیم فساد احتمالی برای کل جمعیت و استفاده از نقشه ها برای جلوگیری از التهاب و پیشگیری دیگر نمی تواند یک توجیه منطقی و دقیق برای محدودیت سایر ملت باشد. این حادثه در Satana و Sheba و سایر ابزارهای پول و بانکی که کنترل و کنترل نمی شوند چیست؟ و سرانجام ، هنگامی که مبارزه با فرار مالیاتی در نظر گرفته می شود ، ناتوانی و اراده دولت برای ارائه پرونده مالیاتی است و یک شماره ملی در سایه برخی از افرادی که متأسفانه سازمان یافته و فرار مالیاتی هستند ، امکان پذیر است.

با این حال ، آنچه من به ماده ۴ قانون اساسی اشاره می کنم و به ویژه تأکید (هیچ کس) ، چه دولت و چه ملت ، به این واقعیت مربوط می شود که هیچ کس نمی تواند حق وسیله ای برای علاقه غیر عمومی و حق عادی را در رابطه با ماده ۵ قانون جنایی اسلامی تحمیل کند. و محدودیت معاملات از این طریق ، در حالی که روش های زیادی برای مشاهده و جلوگیری از جرم و فرار مالیاتی و مواردی از این دست وجود دارد ، و دولت باید بیشتر حقوق اساسی شهروندان و مجوز آخرین ماده ۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قانون جمهوری اسلامی را بررسی کند. دادخواست ؛ من لغو بخشنامه را ارائه می دهم.

متن شکایت به شرح زیر است:

“دکتر عزیز فرسین

رئیس محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

سلام و احترام

با توجه به استفاده از برخی از کلاس های حسابهای پروکسی ، به ویژه از طریق خدمات کارت -کارت -کارت در شبکه بانکی کشور ، اطلاعات را به شما اختصاص می دهد) USD و در اجرای ماده (۱) مقاله (۱) کارت (۲) کارت (۱) کارت (۱) کارت کارت. هیچ پرونده مالیاتی برای کلیه کارتهای بانکی مرتبط با افراد فوق الذکر ممنوع نیست.

لطفاً گزارشی را در مورد اقدامات و نتایج ارائه شده در طی سه ماه به مرکز سفارش دهید.

بدیهی است که محدودیت های فوق حاوی ابزارهای پرداخت و انتقال دیگر نخواهد بود. با داده های دقیق تر و دقیق تر می توانید به سایر گروه های جمعیتی و ابزارهای پرداخت مراجعه کرده و دوباره فکر کنید. ـ معاون وزیر و رئیس مرکز اطلاعات مالی ؛ دبیر شورای عالی برای جلوگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم “

در پاسخ به شکایت ذکر شده در بالا ، وزارت امور اقتصادی و دارایی مطابق قانون شماره ۱ از ۱.۴.۱۱ توضیح داد.

“در بند ۱ ماده (۱) آیین نامه اجرایی ماده (۱) قانون ضد شستشوی ضد مأموریت ، هدف از این مرکز دقیقاً تعیین شده است ، و در ماده (۱) قانون قانون ضد مرواریده شده و تغییرات و پسوندهای بعدی آن.

برخلاف ادعای شاکی ، منشأ تشخیص ریسک ؛ موضوع ماده (۱) ماده ۱) آیین نامه اجرایی مقالات (۱) قانون شستشوی ضد مأموریت نامشخص نیست ، و هیچ ابهام در مورد آن وجود ندارد ، و موارد فوق از طریق مقالات (۱) قانون ضد گلدر (۲) تهیه شده است. از نظر مالی تنظیم شده است. علاوه بر این ، بند (ج) مقاله ذکر شده ، تدوین مقررات و کد مربوط به معاملات مالی مشکوک و استفاده از مشکل قانون شستشوی ضد مون برای تصویب کابینه وزیر و مقررات اجرایی مفاد ذکر شده تهیه و تصویب شد. این پیشگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم بود.

۲ـ بسته به موضوع مدار خدمات کارت به کارت ، به معنای امکان پولشویی از طریق نقل و انتقالات SHEBBA و سایر ابزارهای بانکی است که به عنوان Satana ، Paya و Czens و غیره جستجو می کنند ، اما در بالای بخشنامه فوق ، کارت -کارت ، کارت به کارت ، “برخی از ماهانه ها از طریق کلاس استفاده می شود و از طریق کلاسهای مربوط به کارت استفاده می شود. در پایان این دستورالعمل “می توان داده های دقیق تر و دقیق تری را در مورد سایر ابزارهای پرداخت به منظور تجدید نظر و شتاب آنها به سایر گروه های جمعیتی و ابزارهای پرداخت دریافت کرد.”

بنابراین دلیل عدم انطباق شما عدم وجود داده های دقیق تر و دقیق تر است ، نه احتمال فرار مالیاتی و پولشویی و غیره. علاوه بر این ، درخواست برای گسترش بیش از ده میلیارد ریال یا ۲ معامله که در هر ماه در سایر خدمات بانکی دریافت شده است ، با استدلال شاکی در مورد نقض قانون اساسی (۱) قانون اساسی و محدودیت شهروندان و غیره وجود ندارد. علاوه بر این ، با فرض تخلف از این دستورالعمل ، ممکن است دلیل این امر به دلیل وجود این باشد که سایر خدمات ممکن است به عنوان یکی از موارد مناسب باشد ، ممکن است دلیل خوبی برای ایجاد خدمات خوب باشد که ممکن است دلیل خوبی داشته باشد که ممکن است دلیل خوبی داشته باشد که ممکن است از این امر استفاده کند و این امر ممکن است دلیل خوبی را انجام دهد که ممکن است دلیل خوبی داشته باشد که ممکن است از این امر استفاده کند و این امر ممکن است دلیل خوبی را انجام دهد. شستشو

۳ـ نقل قول از ماده ۱) قانون اساسی توسط شاکی از نظر قانونی معتبر نیست ، زیرا شکایت برای تأمین امنیت مردم با جلوگیری از فرار مالیاتی و پرونده مسئله خسارت نیست. (۱) قانون کیفری اسلامی.

با توجه به مطالب مشخص شده ، این امر باید به دلیل عدم قانون و مقررات و مسئله شکایت در اختیار مرجع صدور و مرجع صادر کننده مطابق با مفهوم ماده (۱) قانون اداری ، با پیوست ها و تغییر در شاکی همراه باشد.

هیئت عمومی دیوان عدالت در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۱ با حضور رئیس جمهور و معاون دیوان دادگستری اداری و رئیس دادگاه و دادگاه تأسیس شد. وی پس از بحث در مورد اکثریت آرا ، حکم داد.

هیئت عمومی

اول ، به گفته افرادی که علیه این قانون محفوظ هستند ، مقررات و برنامه های شستشوی ضد مین باید موظف باشد و رد فوق نظارت می شود و هر انحراف تغییر می کند.

ثانیا ، در یادداشت ۲ ماده ۲ مفاد اجرایی قانون فوق ، اگر مرکز ریسک (ریسک) یا معامله را از طریق سطح قابل قبول مشخص کند ، الگوهای قانونی را رد کرد و این یادداشت اساس قانون است. و ترکیب مشخص شده در یادداشت ۲ مقاله با وظایف حقوقی و حداکثر وظیفه این مرکز ، جمع آوری اطلاعات و ارائه قوه قضاییه است که صریحاً در ماده ۲ (۲) مرکز اطلاعات مالی به منظور محدود کردن قانون بدون دستور یا تصمیمات قانون بیان شده است.

سوم ، قانون صریحاً وظایف و اختیارات مرکز مالی را اعلام کرد ، شکایتی که مشمول حضور یک پرونده مالیاتی برای اشخاص طبیعی نیست و این معامله از ده میلیارد ریال در ماه فراتر می رود و کارت محدود به کارت است. شود

این تصمیم مطابق با ماده ۲ دادگاه عدالت اداری (تغییر ۰۸.۰۱.۱۱) در بررسی و تصمیم دادگاه و مقامات اداری و همچنین معیار عمل است.

رئیس هیئت عمومی عدالت اداری ؛ احمد رضا عابدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا