فرهنگ و هنر

ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد :: افق میهن

ابوالفضل پورعرب پس از عمل جراحی پایش از بیمارستان مرخص شد و هم اکنون در منزل دوران نقاهت خود را سپری می کند. او در ادامه تمرینات نمایش «اتللو» را دنبال می کند و امیدوار است این نمایش در پاییز تالار وحدت روی صحنه برود.

به گزارش افق میهن، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ابوالفضل پورعرب بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به دلیل عفونت «پا» تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است. خوشبختانه پورعرب هم اکنون از بیمارستان مرخص شده است.

پورعرب اواخر شهریور ماه قرار بود نمایش «اتللو» را با حضور بازیگرانی چون احمد کاوری، نیوشا دیغمی و بسیاری دیگر روی صحنه ببرد. اما به دلیل بیماری و جراحی پا، اجرای نمایش با تاخیر مواجه شد.

علیرضا تقی پور تهیه کننده «اتللو» در گفت وگو با تسنیم اعلام کرد ابوالفضل پورعرب این روزها دوران نقاهت خود را در خانه می گذراند و تمرینات «اتللو» را دنبال می کند. این تهیه کننده تاکید کرد: خوشبختانه آقای پورعرب تمرینات این نمایش را از نزدیک دنبال می کنند و پیش بینی ما این است که بتوانیم در فصل پاییز این نمایش را روی صحنه تالار وحدت بگذاریم.

وی افزود: وضعیت جسمانی پورعرب پس از دو عمل جراحی و گذاشتن «آتل ثابت» رو به بهبود است و امیدوارم این نمایش در بهترین و مجلل ترین حالت به صحنه برود و مردم از تماشای آن لذت ببرند.

ابوالفضل پورعرب بازیگر ۶۳ ساله سینما بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند و تاکنون فیلم های ماندگاری چون «عروس»، «درگز»، «چهره»، «دست های آلوده» را ساخته است. «غریبانه» و «مردی مثل باران». در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا